Dit is toch gewoon een (nog) lelijke(re) versie van de Biro? Zoals ons Mo allang heeft?
Het is echt alsof de little tikes kinder loopauto en de multipla een horrorkind hebben gemaakt. Man man, wat lélijk
Je hebt veel van dit soort autootjes in Parijs, ik vind ze niet mooi maar wel cute hahah, en zou er zelf ook wel eens in willen rijden, lijkt me ook veel chiller om te parkeren (want zoveel plaats is er niet in het centrum)
Ik vind hem wel schattig blokkig eigenlijk, leuker dan die lelijke ‘aerodynamische’ auto’s die ze tegenwoordig maken.
alsof auto’s mooi moeten zijn, interesseert me echt geen hol
Het zijn inderdaad first world problems.
Nou een Jaguar stapt toch leuker in.
Kreukelzone = je knieën, een nee voor mij
Is dit serieus een volwaardige auto of zo’n 45 km ding?
Ik zou hier toch geen 100km per uur mee durven rijden
Ik denk, aangezien je hier met een bromfietscertificaat in mag rijden, het een 45 km karretje is.
Mascha die ASAP naar de Le Creuset outlet moet omdat volgens haar de hele winkel wordt leeg gekocht na haar vorige vlog met de pannen (story of her life). Trouwens het is Le Creuset en niet La Creuseeeeeee Mascha
Door haar begin ik te twijfelen hoe je Le Creuset moet uitspreken
Maar Mascha heeft echt fases en nu is het een Le Creuset Fase.
Instappen is leuk maar verder dan dat kom je ook niet want Jaguars gaan constant stuk
Niet duur? Dat ding kost 8000 euro
Met een normale auto kun je ook wel wat harder dan 45 km
Misschien las ze 800 in plaats van 8 duizend haha
Ik dacht heel even dat je het over die kookpotten had toen je zei dat die 8000 euro kosten
Ik dacht al, nee dat kan je niet menen?! Tot ik doorhad dat het over die “auto” ging
Ik denk dat je met 30 al op moet passen dat ie niet kantelt en je in een gracht belandt