En dan de fietsenmaker de schuld geven omdat hij zo “schattig” alles ging controleren en dit te lang duurde . Ze zijn zo inefficiënt, waarom moet ook altijd alles samen. Ze had ook kunnen winkelen terwijl Gregor naar de fietsenmaker ging maar dan mist ze natuurlijk zijn fashion advies
.
Hoop echt dat die editor extra vraagt, omdat het een spoedje is.
Zo’n mooi eiland!
Vooral zin om te zien dat ze daar óók sport
Ja ze doen inderdaad echt alles samen waardoor ze constant in de knoei komen qua tijd. Het is zo onpraktisch allemaal, maar altijd makkelijker om de fietsenmaker de schuld te geven.
Ik zou haar Cynthia van Structuurjunkie aanraden!
Misschien is dat wel een leuke samenwerking
Ze heeft commentaar gehad dat ze zo weinig werkt in de vloggs. Dus nu wil ze laten zien dat ze toch echt wel hard werkt. En denkt ze dat het overkomt als hard werken als ze de hele vlogg door meldt dat ze nog moet filmen.
Ondertussen moesten ze samen naar de H&M, samen naar de fietsenmaker en samen Mila van de opvang halen. Dus geen tijd meer om te filmen. Druk, druk, druk!
Haha omg dit is echt een kwestie van prioriteiten stellen het lijkt toch heel logisch om H&M en Hema te skippen als je met een deadline zit. Hoe noodzakelijk kan het zijn wat je daar moet halen
Moet toch heerlijk zijn als je in zo’n bubbel leeft. Hoezo kan Gregor de h&m en fiets en mila regelen en zij gewoon aan t werk.
Ik verwacht binnenkort: “Ja guys en Gregor kan ook niet zomaar alleen weg, die is ook heel druk” stofzuiger gaat aan op de achtergrond
Denk dat Mascha de enige in heel Nederland is die ‘Noord Amsterdam’ zegt
Whaha echt
Haha ze laat het klinken als wat de VVV Schagen zou noemen ofzo.
Volgens mij had ze die dingen van de H&M nodig voor de cricut video haha, dus in dit geval wel “noodzakelijk”. Maar eens, ze hadden ook kunnen opsplitsen
Dit geloof je niet maar ze heeft uitgerekend vandaag haar nieuwste planner op insta aangekondigd😂 Misschien moet ze die zelf ook is gaan gebruiken.
Noord Amsterdam echt nooit van gehoord. Dat noemen wij hier (regio Amsterdam) Noord gestoord!!!
Vind deze variant wel een van de mooiere, Niet zo hysterisch met 20.000 kleuren.
De foefjes gaan bijna naar “murica” maar sinds ik in een video van safiya haar heb hoor praten over een “ a merkin”. Het klonk precies zoals de foefjes het zeggen.
Sindsdien lijkt het alsof de foefje het telkens hebben over een schaamhaarpruik
https://youtube.com/clip/UgkxKU98Se36oWCaCzOKfU9NoMRayNlmRQbp
Ik geloof dat ze nu ook extra vaak time lapse stukjes doet dat ze achter de laptop werkt. Want wij willen zien dat ze werkt lol
Kijken kan ook zonder zin!