What’s up met die lipliner van Vera? Zo donker en ver boven haar bovenlip…is dit ‘hip’ tegenwoordig?
Je ziet tegenwoordig wel vaak een bruine lipliner met een nude lipgloss. Als flinterdunne wenkbrauwen weer terugkomen, zijn we echt weer in 2001.
Oh god…I’m too old for this😅
Ik zie helaas al regelmatig dunne wenkbrauwen en low rise jeans voorbij komen op tiktok!
Ik voel gewoon het continu optrekken in de hoop dat het nog een beetje oke eruit ziet en de stress elke keer als je gaat zitten ik denk dat ik besluit dat ik daar gewoon te oud voor ben! Haha
Die zijn alweer terug. Dus je bilnaad kan weer wennen aan dat vertrouwde briesje.
Oh god, inclusief string met glittersteentjes die eruit piept
Ik kan me ook eigenlijk niet voorstellen dat er iemand is die dit weer aan gaat trekken? Of in elk geval, niemand van onze generatie die dit al eerder heeft meegemaakt.
Onderschat de invloed van de mode niet! Ik hoop zo dat er ook andere broeken beschikbaar blijven want toen kon je gewoon geen high rise kopen.
Maar je bent dan wel weer helemaal hip
Dat is waar. Dan ga ik wel gewoon een trainingbroek lopen. Alles om maar niet die traumatische niet bestaand-vet afknijpende en bilnaad showende broek aan te hoeven.
Al mijn ondergoed is hier te high rise voor
Ben nu wel serieus benieuwd of low rise jeans weer een trend gaan worden. Dat leek mij uitgesloten lol maar als @Echo het al op tiktok spot, dan zie ik het eigenlijk wel gebeuren. Ben ook benieuwd of het bijbehorende schoonheidsideaal van destijds terugkomt? Ik herinner me de low rise jeans vooral in combinatie met een super platte blote buik en en eveneens platte kont. Als bijna geen kont hebben ook weer als positief gezien gaat worden, zie ik deze trend wel zitten tbh
Ja maar van de skinny dachten we ook dat het nooit meer uit zou raken, het heeft dan ook echt mega lang geduurd voordat iedereen van de skinny af was en dat mom jeans en wide leg weer in waren.
Ik ben nog niet van de skinny af hoor
Jaa en überhaupt duurde het ook lang voordat de skinny inkwam! Ik weigerde die ‘wortelbroeken’ te dragen. Totdat ook ik slachtoffer werd van de mode-industrie
Van de week nog een skinny/slim fit gekocht. Echt niet dat iedereen daar vanaf is.
Ik vind het nu juist zo leuk dat ik skinny, mom jeans en flared jeans kan afwisselen
Ik heb nu een skinny aan