Beutyblogtopic XL #14

Zij gaat naar dezelfde supermarkt als ik dus voor mij echt stom haha! M’n kind wil ook graag cheese strings :pleading_face:

Edit: oh ze gaat naar de Jumbo zie ik. Daar kom ik zelden maar voor die cheese strings hoef ik niet meer te gaan dus.

8 likes

Ik vond het ook wel opvallend.
En blijven die dingen dan ook super lang goed? Nog nooit een cheese string gegeten.
En als het aan Serena ligt duurt dat dus ook nog ff

5 likes

Heb je wel eens kaarsvet op? Zo smaakt het

41 likes

Na het probeersel met de economy class kwam er vandaag weer wat.

Eigenlijk willen ze 3 maanden in Amerika blijven, maar in december heeft ze het druk met werken in Nederland. En daarom (nu komt het) vliegen ze in december nóg een keer naar hun vakantiehuis.

4 likes

Huh in december heeft ze het druk dus dan vliegt ze in december toch naar Amerika?

12 likes

Maar ze gaan de eerste keer niet verblijven in hun huis, want er zijn nog geen spullen?
Ze gingen toch alles overnemen?

4 likes

hehe nu wil ik het al een stuk minder proeven…

5 likes

Met hoe die meubels eruit zien zou ik ook alles eruit kieperen

5 likes

Meubelen*

21 likes

https://www.vandale.nl/gratis-woordenboek/nederlands/betekenis/MEUBEL#.Yw5DQGRcJkw

Kan allebei :+1:

9 likes

Meubea

Volgens mij snapt trouwens de helft de clue weer niet, maargoed :joy:

25 likes

Ik heb dus ooit wel eens per ongeluk een beschimmelde cheestring gegeten. Ook echt net uit de supermarkt gehaald toen :sob:

3 likes

“Ik kreeg een comment of ik Andrelon ook echt gebruik”. AD in beeld.

afbeelding

21 likes

Om vervolgens met wat Andrelonflessen in de badkamer te schudden om te laten zien dat ze een beetje leeg zijn en dus echt gebruikt worden :joy:

4 likes

Ik moet zo lachen om die hele woke Andrélon cancel culture haha. Een jaar geleden hoorde je niemand er over en nu is het een crime wanneer je Andrélon gebruikt/promoot. Want “mijn kapper raad Andrélon af en raadt dit en dat (1 of ander veel te duur merk) aan.” Ja ook alleen voor de verkoop haha. Ja oké kwalitatief zit er wel een verschil in, maar het is niet alsof je kaal wordt ofzo van Andrélon haha.

En wanneer gaan de Foefjes eigenlijk op hun nieuwe fietsen? Oké ze filmen niet hun hele leven. Maar ik vind het raar dat je een hele video over die fietsen maakt, en er vervolgens geen gebruik van maakt. Nog even en Mila is al te groot voor het stoeltje voorop de fiets 🫣

13 likes

Ze heeft ook een “enerverende ochtend gehad” want ze heeft haar favoriete Turkse ontbijt besteld en heeft zo lekker gegeten dat ze nu zo vol zit voor d’r lunchafspraak.
Enerverend.

20 likes

Sowieso heb ik qua shampoo echt nooit verschil gemerkt met mijn haar. Of ik nou 3 of 30 euro betaalde voor een fles. Volgens mij is het doel daarvan gewoon je haar reinigen met zo min mogelijk schadelijke stoffen. Want hoe voedend het ook is, haar is dood?
En als je dan toch wilt ‘voeden’ of vullen met water/proteine oid gebruik je toch een masker of ander product. Ik vind het ook altijd zo bijzonder als mensen zeggen ja ik gebruik alleeeeen deze schampoo die mijn kapper mij aanraad want dat is de beste. Dan denk ik alleen maar; oh jij bent erin getrapt. :money_mouth_face:

21 likes

Nou ik vind het best woke eigenlijk. Ineens mee willen doen om Andrélon te gebruiken. Of ik gebruik woke helemaal verkeerd.

3 likes

Dan heb jij gewoon mazzel met heel sterk stevig haar! denk ik
Ik heb fijn haar…en moet echt èn goede shampoo èn goede cremespoeling gebruiken, anders dan is het eèn grote droge dreadlock/klit
Dan grijpen alle ‘kapotte uitsteekseltjes’ in elkaar en is er geen normaal haar meer van te maken
Denk dat Mascha ook prima haar heeft als basis…want met Andrelon krijg ik het echt niet voor elkaar

12 likes

Precies dat dus! Ik voel ook geen verschil in dure en goedkoper shampoo.

8 likes