Dit en kan er alsjeblieft gestopt worden met overal het woord woke te gebruiken?
Ja, het heeft er werkelijk niks mee te maken. Google is je vriend.
Ugh wat een zeik forum is dit zeg. Ik wens jullie allemaal veel succes
FYAAD
Je MaG hIeR wErKeLiJk NiEtS mEeR zEgGeN
Mascha ziet zichzelf echt als dé child whisperer he. Probeer heel hard om me er niet aan te ergeren maar het stopt ook gewoon niet
Maar ze heeft heel veel ervaring met werken met kinderen!!!1!
Ik heb juist dunne droge krullen.
Maar heb meer aan maskers en leave in /stylingproducten dan aan shampoo. Liefst was ik mijn haar zelfs zonder shampoo.
Whahahaha ja nouja, ook google heeft een gebruiksaanwijzing helaas
Ehhh ja, geloof maar dat dat de betekening is
Hahahaha ik ga stuk.
Fyaad is fuck you all and die. Die zin zei een forummer ooit toen ze vertrok. ( Was dat hier of nog op egf eigenlijk)
Oh ich war dabei maar ik heb even gemist dat er een afkorting van was gemaakt.
Egf en FF is voor mij een grote blob geworden trouwens. De spies? FF. Serena undercover als Betty? Kan net zo goed FF zijn. Het enige wat ze nog enigszins onderscheidt in mijn hoofd is de grote lay-out verschillen.
Oke… that’s it. Ik stop met Vloggloss kijken. Als je een hele vlog kan vullen met een handleiding voor een spelletje, dan ben je echt out of ideas…
Ik hoor het hier wel wanneer er iets bijzonders in de vlog te zien is. Goed voor m’n social media detox/schermtijd.
@Twijfelaar Never forget Bettie op het EGF!
Ik ging even kijken en het is niet eens een vlog van 10 min waar het eventjes in voorkomt, maar 25 min van een vlog van 30 min, wat…
Mooi ook hoe de vlog gewoon nog steeds opent met Mila.
Alsof exploding kittens ook echt een heel ingewikkeld spel is ofzo? ik snap echt 9/10 kaartspellen niet, maar zelfs ik begreep dat spel binnen een paar seconden.
‘Lief is lief’
totdat mensen tegen je wandelwagen leunen
Hierbij de tattoo
Echt, de uitleg over waar het nou voor staat duurde me te lang hoor. Maar wat ik uit de comments begrijp is dat wat Mila zei toen ze haar de Pride probeerde uit te leggen.
Zo dat wordt al een flinke sleeve zo
Wat een bij elkaar geraapt zooitje van diktes in lijnen. Sund, had echt leuk kunnen zijn.