Als je elk jaar €30.000 netto in totaal uitgeeft kan je dat bijna 67 jaar blijven doen als je nu 2 miljoen netto op je bankrekening hebt. Is heel simpel gedacht en met het uitgavenpatroon dat de meeste rijke influencers nu hebben gaan ze dat sowieso niet redden maar het zou kunnen.
Ooooh zo, ik dacht van het rentenieren met 2 miljoen maar gewoon leven van die 2 millie bedoelde je dus haha
Ik gok dat het te maken heeft met rechten? Misschien zijn dit de enige foto’s die rechtenvrij zijn of die ze mogen plaatsen. Anders zijn ze gewoon lullig bezig haha
Het allerraarst vind ik wel dat heel veel mensen het een heel normale vraag vinden als je een baarmoeder hebt. Hoe het met iemands prostaat gaat vraagt nou nooit iemand, heb ik het idee. Vind het een mooi initiatief van Mascha!
Ja je moet het in beeldbanken doen met de foto’s die er worden aangeboden, sommige foto’s horen dan weer niet bij het contract dat je hebt afgesloten. So don’t blame us please
Dit is toch helemaal niet zo een lelijke foto van haar? Of ligt dat aan mij haha
Ja lijkt er soms echt op… Net als bij Anna die ene foto met die haarband die maar terug blijft komen!
Het zijn niet de meest charmante foto’s die ze erbij plaatsen…
Serena die 11 pakjes Cheese Strings inslaat en basically het hele schap opmaakt. Rustaaaagh.
Wat maakt dat nou weer uit?
Maakt niks uit, maar vind het irritant / beetje aso. Maar misschien dat ik nu door mijn pregnancy brain nu sowieso biased ben jegens Serena.
Nou straks is @kleinmaargroot weer helemaal over de zeik omdat ze nergens die cheesestrings kan halen.
Is cheesestrings toevallig jouw pregnancy craving?
Alles met kaas
Nou geef dr eens ongelijk. Cheestrings is love, cheestrings is life.
Nee grapje ik nam super beschaafd maar 4 pakjes mee.
Lol maar waarom neemt ze zoveel dan? Aanbieding? Tell meeee i laf cheestestrings
Ze waren blijkbaar heel lang niet op voorraad
Ja echt weken/maanden niet @HotMomma en nu alleen bij de jumbo volgens mij. Denk iets van leveringsproblemen
Oh lol okay, jammer, dacht er is 1+1 actie ofzo haha. Mja nu dus weer leverproblemen door ons Sereen
Haha ik begon me al af te vragen of ik niet ineens toch die craving had ofzo