Beutyblogtopic XL #14

Zo dat wordt al een flinke sleeve zo

70 likes

Wat een bij elkaar geraapt zooitje van diktes in lijnen. Sund, had echt leuk kunnen zijn.

52 likes

Kreeg je dit soort tattoos niet vroeger bij je kauwgom

2 likes

Ook de spatiëring is gammel

12 likes

Oei ik vind m niet zo mooi, zo onregelmatig qua letters (als je de eerste L met de tweede L vergelijkt zie je het vooral). Maar misschien is dat ook de stijl waar ze voor ging, wie weet

18 likes

Mila heeft dit geschreven :stuck_out_tongue_closed_eyes:

17 likes

Het is dat ik de comment van @Pinky zag, anders had ik gedacht dat dat kind ufo zei

3 likes

Waar laat deze dr tattoos zetten, echt zonde zo.

6 likes

Waarom moet je dat rustig doen? Ik heb geen tatoeages dus de ballen verstand ervan

2 likes

Ik dacht laatst Joey de Boer te zien, normaal vind ik zijn werk wel heel mooi.

5 likes

Joey de Boer zegt ze. Ik heb zelf geen tattoos maar volg hem al een hele tijd op insta omdat ik de tattoos die hij zet echt heel mooi vind altijd. Dus dit kan ik niet helemaal plaatsen haha

7 likes

Misschien een kwestie van wansmaak van degene die het laat zetten en wat die wil hahah vind ook echt niet mooi nee

8 likes

Wel raar inderdaad… zijn werk is normaal wel prima (wel beetje gehyped, maar oke).

3 likes

Oh ik ging ff kijken maar vind dit juist wel zijn stijl. Echt van die tattoos waar op een gegeven moment niets meer van over blijft

6 likes

Het is wel zijn stijl maar wat hij normaal zet ziet er veel strakker uit. Maar goed, kan best zijn dat dit een bewuste keuze was

3 likes

Dit vind ik veel leuker stiekem haha

7 likes

Het was met opzet ’ wonky’ . Want ze zijn lekker gek.

11 likes

Vind dit mooier

4 likes

Ja dun en niet strak

6 likes

Ik heb een wat groffere tattoo van Joey waar ik heel blij mee ben, maar als ik dit zie :woozy_face:

4 likes