Zo dat wordt al een flinke sleeve zo
Wat een bij elkaar geraapt zooitje van diktes in lijnen. Sund, had echt leuk kunnen zijn.
Kreeg je dit soort tattoos niet vroeger bij je kauwgom
Ook de spatiëring is gammel
Oei ik vind m niet zo mooi, zo onregelmatig qua letters (als je de eerste L met de tweede L vergelijkt zie je het vooral). Maar misschien is dat ook de stijl waar ze voor ging, wie weet
Mila heeft dit geschreven
Waar laat deze dr tattoos zetten, echt zonde zo.
Waarom moet je dat rustig doen? Ik heb geen tatoeages dus de ballen verstand ervan
Ik dacht laatst Joey de Boer te zien, normaal vind ik zijn werk wel heel mooi.
Joey de Boer zegt ze. Ik heb zelf geen tattoos maar volg hem al een hele tijd op insta omdat ik de tattoos die hij zet echt heel mooi vind altijd. Dus dit kan ik niet helemaal plaatsen haha
Misschien een kwestie van wansmaak van degene die het laat zetten en wat die wil hahah vind ook echt niet mooi nee
Wel raar inderdaad… zijn werk is normaal wel prima (wel beetje gehyped, maar oke).
Oh ik ging ff kijken maar vind dit juist wel zijn stijl. Echt van die tattoos waar op een gegeven moment niets meer van over blijft
Het is wel zijn stijl maar wat hij normaal zet ziet er veel strakker uit. Maar goed, kan best zijn dat dit een bewuste keuze was
Dit vind ik veel leuker stiekem haha
Het was met opzet ’ wonky’ . Want ze zijn lekker gek.
Vind dit mooier
Ja dun en niet strak
Ik heb een wat groffere tattoo van Joey waar ik heel blij mee ben, maar als ik dit zie