Die onregelmatigheid qua letters en lijnen doet me denken aan tatoeages die mensen in de gevangenis laten zetten. Maar die gebruiken daar waarschijnlijk een passer voor oid dus dan snap ik het wel.
Maar gaat zij niet steeds naar andere artiesten? Dus dan krijg je dit? Ik heb ook eem ratjetoe aan lijnwerk, maar zodanig verschillende delen dan maakt het niet zo uit.
Die ufo is wel heel dik gezet hoor, Was dat die uit las vegas? Ala dat de eerste gezet is zou ik die ook niet als uitgangspunt nemen. Naja vind ze allemaal niet zo mooi gezet/geplaatst eigenlijk. Zonde hoor…
Impopulaire mening blijkbaar maar ik vind hem best leuk. Ik zie met mijn lekenoog ook niets raars aan die spatiering. En ik vind de betekenis ook schattig.
Zou hem zelf ook niet zetten, maar om nou weer 20 posts te wijden hoe lelijk hij is vind ik ook uit verhouding tbh. Het is niet Danielles tattoo van Fabrizio he…
Valt me ook op dat de ufo nog heel zwart is. Zou dat aan de lijndikte liggen of gebruiken ze in Amerika andere inkt? Hier zijn laatst een paar kleuren verboden geworden toch?
Ligt eraan ook hoe diep iemand hem zet. Deze is gewoon iets te diep gezet( dus de naald te ver in de huid) . Ik heb er helaas ook zo eentje dan kan je nog beter die dunne lijntjes van Joey hebben die op den duur ook vervagen wat mij betreft
Ahh thanks! Dus diep is niet beter? Dacht laatst zoiets te zien op tiktok
Ik ken dit echt alleen maar uit South Park haha.
In wat voor context zegt ze dat dan?
Ik snap niet wat ze dan bedoelt met zware botten. Dat zeggen mensen toch als ze ‘zwaar’ zijn maar dat als excuus gebruiken. Zij zegt ik was al curvy en ik had zware botten. Naja lekker vaag haha
Ben de serie Vuurzee aan het kijken, en wie zie ik daar zitten in de kerk: Mas. Helemaal vergeten dat Gre en zij toen weleens figuranten rollen hadden.
Ik eigenlijk ook niet. Of misschien heeft ze wel zoiets gezegd, maar ik geloof niet dat het kind daarmee echt bewust duidelijk wil maken dat in het kader van Pride iedereen mag houden van wie hij wil. Ze is pas net 2 geworden, dat kan een kind van die leeftijd toch nog helemaal niet begrijpen? Of het moet echt een genie zijn.
Ik heb hierbij ook mijn twijfels. Ik geloof dat Mascha hierover met Mila aan het praten was na de pride en dat het over liefde ging. En dat Mila dan het woordje lief heeft herhaald en Mas weer haar eigen betekenis hieraan gegeven heeft. Nu ja, zolang zij er maar gelukkig mee is zeker
Rond de 7:40 heeft Vera het over de Douglas en de Nikki beauty saga? Waarschijnlijk compleet gemist, maar waar gaat dit over?
Douglas verkoopt Nikki Beauty en Nikki pretendeert inclusief te zijn met maar 7 kleuren foundation waarvan 1 maar echt voor donkere/zwarte mensen. Kwam ophef over en het is lekker doodgezwegen door bovenstaande partijen (of een halfbakken statement waar niemand iets aan heeft, weet niet meer precies welke van de 2 het was)
Nikki toch.
Iets met je kan kleuren mengen?
Na 1 sec googlen kom ik hierop uit
Oops sorry, had ik zelf ook even kunnen doen! Thanks!
Jeetje, als het zo moet ga dan gewoon wat anders doen
Voor mij nu.
Ik keek al niet meer elke dag, Had sinds Amerika nog maar 1 dag gekeken en ben Mila’s achterhoofd en camera kunsten wel echt beu. En dan ook nog gaan aanvullen tot na 8 min met al oud materiaal… Ben gekke Henkie niet. Lees het hier wel als het een keer wel de moeite waard is om te kijken
Ik ben nav deze comment weer eens gaan kijken, voor heteerst in maanden (of naja heb doorgespoeld tot het einde). Maar dit is toch ook gewoon om te janken? Ze sluit de vlog af op 7:20 en dan nog ongeveer 29 seconden oud beeldmateriaal. Wat super random midden in een zin dus het stuk wat ze deelt is niet eens compleet.
Dit is zo overduidelijk puur om aan de 8 minuten (en dus advertentiemogelijkheden) te komen met 0 moeite. Heb het al eerder gezegd, maar als ze dit per se wil op deze manier zou ze hier best wat leuks van kunnen maken. Even een stukje mee kijken, erop reageren of in ieder geval zorgen dat het stuk wat je deelt compleet is en niet zo random stopt. Maarja, dan moet je er wel meer moeite in stoppen en blijkbaar brengt deze manier ook genoeg geld binnen…