Ik zat gewoon op een bankje, geen idee wat ik anders gedaan had kunnen hebben!
Nu sta ik sterk genoeg om te weten dat dit niet mijn schuld is en dat ik niks anders gedaan had kunnen hebben. Maar ik kan mij voorstellen dat als er wat meiden zijn die daarin onzeker zijn en dit vervolgens lezen, ze misschien denken “oke het is niet mijn schuld maar heb ik dan toch ergens opening gegeven door mijn houding?”
Ohhhh excuses als jij mij verkeerd begrepen hebt! Ik bedoel juist grrrrrr naar Debbie. Want zij geeft meiden het gevoel dat ze er zelf iets aan hadden kunnen doen of veranderen, terwijl we moeten de meiden niet veranderen maar de jongens/mannen die dit doen! Sorry!!
Ooooh nee, don’t worry! Ik begreep je hoor
. Ik bedoelde het ook weer meer als reactie naar deb en mn eerste zin was meer sarcastisch bedoeld. Misschien niet helemaal lekker verwoord haha.
Eigenlijk is wat debbie zegt met kijk vrolijk of zoiets het zelfde als mannen die zeggen " Waarom kijk je zo booos… lach eens "
Nee kut lul ik ben geen pop.
Oh Mas toch, ze heeft Mila een dagje thuis zonder Gregor en heeft het over het feit dat je voor de rest niets kan doen buiten je bezig houden met de kleine. Wat dan wel? 2x naar de speeltuin,uit ontbijten, een dutje en sushi laten leveren. Oh the horror!!
Side note: wel goed dat ze het effectief benoemd respect te hebben voor moeders en vaders die dit altijd doen
Is het de eerste keer in die 2 jaar dat ze Mila een dagje alleen heeft?
Dat denk ik niet, of wel? Was gregor altijd thuis, geen idee…
Maar echt oprecht zo jaloers op haar leven!
Zoveel geld, zo op het zicht weinig werken echt mijn droomleven.
Wat een onzin. Dus alle ouders die thuis zijn met hun kind(eren) doen de hele dag geen hol? Boodschappen, schoonmaken, de was, eten koken, shoppen, wandelen, leuke dingen doen enz. Kan allemaal prima met een kind erbij hoor.
Vraag me af hoe ze de dagen gaan doorbrengen als Mila straks naar school gaat.
Ik vind dat juist wel een hele rare conclusie. Want hoe doen andere ouders dat dan?
Die hebben een ontploft huis ![]()
Ik kan eerlijk gezegd ook weinig hoor als mijn bijna 2 jarige thuis is.
Voor de ouders die nergens aan toekomen met een kleine thuis: lees het boek Hunt, Gather, Parent eens. ![]()
Een klein kind slaapt toch ook gewoon nog overdag, dan heb je echt wel een paar uurtjes voor jezelf hoor. Wat overdreven weer.
Daar kun je je nog lelijk in vergissen.
Nou ik denk dat ik er zelf ook wel enige ervaring mee heb…
Maar we hebben het over Massa en haar kind slaapt 2/2.5 uur per dag. Zegt ze zelf laatst in de vlog. Wat je vervolgens doet in die tijd is een tweede
Hehehehe die was te verwachten. ![]()
Ohh dit zat ik t zoeken maar kon t niet vinden zo gauw! Wist dat t ergens moest staan maar geen idee meer waar of hoe het precies heette ![]()
Jammer dat niet alle afbeeldingen meer te zien zijn
Ik lig ziek in bed en ik ben aan het genieten van al het oude drama. Dank hiervoor!
Wat heerlijk om terug te lezen. De tijd dat MissLipgloss (wat een heerlijke naam toch, en wat een prachtige variaties waren hierop te maken…) nog plogs had! (nee, dit is geen spelfout)