Beutyblogtopic XL #14

welke wedding

13 likes

Van Nikkie Tutorial

10 likes

Ah ik vond de video zo leuk! Dylan is volgens mij zo’n lieverd, met die bloemen 🥹. Moest wel lachen dat ze voor de muziek, ceremonie en taart niet de minste namen geregeld had, maar extra leuk omdat het ook vrienden van haar zijn natuurlijk.

15 likes

Davina Michelle zong tijdens de ceremonie, tijdens het eten/feest hadden ze zo’n grote big band.

7 likes

Ik heb ook 3 x gehuild terwijl ik normaal gesproken echt een ijskonijn ben :rofl:

Die rode bloemen ter nagedachtenis aan Nikkie’s briefje, zo lief!

14 likes

Vond het ook wel schattig om te zien dat er zulke vriendschappen zijn ontstaan uit Wie is de mol. Ellie, Jeroen, Patrick en Robert, zeker voor wat toch niet zo’n hele grote bruiloft lijkt. Weet niet of ze elkaar al kenden voor de opnames, maar wel bijzonder.

26 likes

Jaa zo leuk van Jeroen! Fantastisch dat ze daar vrienden voor kan inzetten.
Ze zagen er prachtig uit.

7 likes

Jaaa, zag er zo mooi uit! En prachtige jurk en wat lijkt Dylan me toch een super lieve jongen!

8 likes

Wat een lieve video. Leuk om te zien hoe intiem ze het hebben gehouden. Ze heeft met Dylan ook echt de hoofdprijs te pakken. Wat een lieve, lieve schat.

15 likes

Ben zo benieuwd naar de drama

6 likes

Elke keer wanneer ik Mila’s strakke vlechtjes zie krijg ik spontaan ‘haarpijn’ , vooral omdat dit op nat haar wordt gedaan, denk ik terug aan de tijd dat ik altijd een palmboom staartje boven op mijn hoofd kreeg van mijn moeder (ja dit was hip in de 90’s :cry: ) en wanneer dit 's avonds er uit werd gehaald was dit om te janken

24 likes

Ik keek nog eens een vlog van Mascha, en ze zegt stress te krijgen van geld uitgeven?

Zij doen toch niet anders? :joy::thinking:

12 likes

Pff ja stressvol man.

17 likes

Jaa heel leuk! De fotograaf is ook de fotograaf van wie is de mol, zal wel een hecht clubje zijn

18 likes

Wat is haar haar hier mooi trouwens

8 likes

Dit valt mij ook vaak op met die oudere video’s. Dat rode en paarse haar van ongeveer 6 jaar geleden: waaauw. En ook dat kortere haar stond bij Mas prachtig!

33 likes

Komt vast omdat ze al jaaaaaren Andrelon gebruikt

17 likes

Ik vind mas de kleur die ze heeft nu eerlijk gezegd ook niet staan. Dat donkere stond haar zo prachtig.

4 likes

Vroeger droeg ze bijna altijd extensions en nu niet meer. Is dus niet een helemaal eerlijke vergelijking.

4 likes

Haha huh ik vergelijk het toch ook nergens mee? Zeg niet dat het mooier/lelijker is oid. Het zit daar gewoon mooi lol

7 likes