Ze gebruikt een thick krultang voor haar thick haar en dan krijgt ze thick krullen en haar make up slithered eraf.
tot zover Vlogloss van vandaag ( sorry maar tot de helft want toen kon ik niet meerš)
Ze gebruikt een thick krultang voor haar thick haar en dan krijgt ze thick krullen en haar make up slithered eraf.
tot zover Vlogloss van vandaag ( sorry maar tot de helft want toen kon ik niet meerš)
Haha ik ben meteen in Harry Potter modus en hoor dit nu ook slissend als een slang sllllithersllll
Je hebt gemist dat DE ultieme tip voor een mooie huid op een Instaselfie een laag plamuur is.
Verder kan ze geen taxi krijgen en gaat ze met de fiets⦠en VALT.
Heel dramatisch toont ze meerdere keren een mini schaafje op haar duim.
My God dit stukje was weer zoooo typisch Maschaš
āWond op mān duimā 1 speldenprikje bloed zie je.
āAl mn kleren naar de gallemiezenā er is niks kapot.
āEn mn pols die ik ooit gebroken hadā¦nou laat maarā. Ze realiseert zich uiteindelijk dat er niks aan de hand is dus ze stopt maar met praten.
Ik hoor het als Paris Hilton die slivingggg zegt
Zou ze niet bedoelen dat haar kleren vies geworden zijn? Kan me wel voorstellen dat een witte outfit van een val, klein of groot, vies wordt
Vies is niet hetzelfde als naar de gallemiezenš Overdrijven is haar echte passie.
Ze slaat ook gewoon compleet de plank mis
Nou met de hoeveelheid planken die zij de laatste tijd misslaat, kun je een mooie boekenkast maken.
En omdat je zo trots rechtop loopt!
Voor welke boeken? Ik raad haar iets met zelfreflectie aan.
Als die verdomde mannen nou gewoon eens hun handen thuis houden zou dat al een hoop frustratie schelen.
Wat een boomerreactie dit. Dat dat vroeger in de disco allemaal kon en dat jij lekker gaat op aandacht van vieze mannetjes, maakt het nog niet oke Deb. Zij is echt zo naar wat dit betreft. One of the boys willen zijn ofzo.
Echt enorme cool girl pick me vibes bij haar.
Mascha haalt vandaag in de vlog nog even aan dat ze gisteren van de fiets is gevallen, haar āduim ligt nog openā.
De wond:
Dan kun je jezelf toch ook niet meer serieus nemen
Haha love dat Miranda Bailey deze āwondā disst
Pray for Mascha
Huh wat is er met haar arm? Heeft ze maar tot een bepaald stuk van haar bovenarm gezelfbruined?