Beutyblogtopic XL #14

Ze gebruikt een thick krultang voor haar thick haar en dan krijgt ze thick krullen en haar make up slithered eraf.

tot zover Vlogloss van vandaag ( sorry maar tot de helft want toen kon ik niet meer😭)

7 likes

Haha ik ben meteen in Harry Potter modus en hoor dit nu ook slissend als een slang sllllithersllll

13 likes

Je hebt gemist dat DE ultieme tip voor een mooie huid op een Instaselfie een laag plamuur is.
Verder kan ze geen taxi krijgen en gaat ze met de fiets… en VALT.
Heel dramatisch toont ze meerdere keren een mini schaafje op haar duim.

9 likes

My God dit stukje was weer zoooo typisch MaschašŸ˜‚
ā€œWond op m’n duimā€ 1 speldenprikje bloed zie je.
ā€œAl mn kleren naar de gallemiezenā€ er is niks kapot.
ā€œEn mn pols die ik ooit gebroken had…nou laat maarā€. Ze realiseert zich uiteindelijk dat er niks aan de hand is dus ze stopt maar met praten.

24 likes

Ik hoor het als Paris Hilton die slivingggg zegt :joy:

3 likes

Zou ze niet bedoelen dat haar kleren vies geworden zijn? Kan me wel voorstellen dat een witte outfit van een val, klein of groot, vies wordt

7 likes

Vies is niet hetzelfde als naar de gallemiezenšŸ˜‚ Overdrijven is haar echte passie.

7 likes

Debbie is ook weer bezig

17 likes

Ze slaat ook gewoon compleet de plank mis :sob::sob:

26 likes

Nou met de hoeveelheid planken die zij de laatste tijd misslaat, kun je een mooie boekenkast maken.

69 likes

En omdat je zo trots rechtop loopt!

7 likes

Voor welke boeken? Ik raad haar iets met zelfreflectie aan.

7 likes

Als die verdomde mannen nou gewoon eens hun handen thuis houden zou dat al een hoop frustratie schelen.

5 likes

Wat een boomerreactie dit. Dat dat vroeger in de disco allemaal kon en dat jij lekker gaat op aandacht van vieze mannetjes, maakt het nog niet oke Deb. Zij is echt zo naar wat dit betreft. One of the boys willen zijn ofzo.

28 likes

Echt enorme cool girl pick me vibes bij haar.

20 likes

Mascha haalt vandaag in de vlog nog even aan dat ze gisteren van de fiets is gevallen, haar ā€œduim ligt nog openā€.

De wond:

Dan kun je jezelf toch ook niet meer serieus nemen :joy:

95 likes

:joy::joy::joy::joy:

9 likes

Haha love dat Miranda Bailey deze ā€˜wond’ disst

37 likes

Pray for Mascha

12 likes

Huh wat is er met haar arm? Heeft ze maar tot een bepaald stuk van haar bovenarm gezelfbruined?

18 likes