Hehe sorry iets te snel getypt! Ik bedoelde meer ‘en masse’ dus idd niet iedereen, maar het duurde lang voordat de grote meute de wide/flared en mom jeans weer omarmde:)
Mari… dont
Hopelijk inderdaad geen terugkeer van die vreselijke jaren ‘90 en 00’s trend.
Ik vind het ronduit viezig staan en alsof iemand is uitgeschoten met het potlood.
Ik vind de donkere lipliner trend wel mooi mits het goed gedaan word. Bij Jessie maya in haar etos video vind ik het wel leuk.
Als de lipliner 1 a 2 tinten donkerder is dan de lipstick en mooi geblend is is het mooi. Maar een donkerbruine lipliner met een nude lipstick… nein danke
Low rise kan alleen als je de hele dag rechtop staat. Niet bukken, niet zitten en zéker niet fietsen.
Ik heb echt niet meer het figuur voor low rise jeans als ik toen had.
Ik zag deze week voor het eerst (weer) een meid met een string boven haar heupen zodat die boven haar jeans uit kwam. Brrr. Ik word direct helemaal naar van het idee dat je dan zo aangestaard wordt door iedereen. Maar ja, thank god it’s not me. Laatst ook een super lange en slanke barbie like blonde meid in een 90’s zoet roze jurkje op veel te hoge plateau laarzen (haar vriend ondersteunde haar letterlijk). Ik liep een paar minuten achter hen in de winkelstraat, ik had een zonnebril op en kon zo echt iedereen ongestoord bekijken hoe ze haar nakeken.
https://www.instagram.com/p/CdgpC0HKGBi/
(verwijst naar een foto van Damiano van Maneskin met een string boven zijn broek)
Dat had ik toen ook al niet, was zo blij dat we er van af waren.
Snel nog wat high rise inslaan, haha
love it, ik ben helemaal voor deze trend bij mannen
Ja of de mensen zelf? Idk ik zie echt heel veel zoomers met (vet)buikjes en vetrollen in croptops en cellulitis onder korte broekjes.
In 2000vroeg durfde echt niemand op mijn school een lage broek met kort shirt aan als je niet super super dun was, je zou echt uitgelachen worden als je vetrollen over je broek had.
Nou echt! Heb nog heel ergers achter in m’n kast een Levi’s maat 26 liggen uit de tijd dat ik ervan overtuigd was dat ik méga dik was hahahahahhahhahahahah nou krijg ik m niet eens over m’n kuiten heen joh.
Mascha heeft nu een Beautygloss video waarin ze haar haar laat wassen
Ik sla deze over
Oh maar echt. Ik vond mezelf noooit slank terwijl ik dat echt wel was haha
N.a.v. de low rise jeans, ik weet nog dat er op middelbare scholen jongens waren die de string van een meisje dan helemaal omhoog trokken als ‘grap’.
In mij tijd kwam je string er niet bovenuit, maar je Björn Borg boxer
Voor een asmr video is ie best goed. Die kapster (Jet?) doet echt haar best en het is een verademing dat Mascha er een keer niet door heen kakelt zoals ze normaal wel doet bij haar asmr video’s
Low-rise is echt vreselijk, ik was 18 wanneer dit mode was, en dan had ik er eentje van Victoria Beckman (Republic?) met zo een kroontje op de achterzak
Maar high rise is met mijn blubberbuik ook niet super, dan zie ik er ongeveer zo uit:
Conclusie: ik vind broeken echt de hel om een goede te vinden
Ik werk met tieners en dit valt mij ook op. Ik vind het echt fantastisch, en wat zien ze er allemaal hip en leuk uit! Had ik dat maar gedurfd toen ik die leeftijd had. Ik vind het ook tof dat veel meiden geen (corrigerende) beha dragen. Vroeger moest je gelijk aan de beha zodra er iets te zien was. Grote borsten moesten optisch kleiner lijken, en bij kleine was het juist andersom. Gekkenwerk.
Ja echt he?
Wat ik ook wel verfrissend vind: middelbare scholieren dragen korte broeken!
Dat was in ‘mijn tijd’ not done en je werd daar echt op aangekeken.
35 + graden celcius: jammer joh. Als je een hele gekke bui had, dan droeg je een broek van dun materiaal, maar anders was het gewoon je jeans, die je thuis pas omruilde voor een korte broek.
Maakte niet uit of je mainstream, kakker, metalhead of alto was, niemand vertoonde zich in die korte broek. Zomerjurkjes waren dan weer wel geaccepteerd.