Beutyblogtopic XL #14

Ik denk dat het schaduw is maar Mascha kennende en haar zelfbruinerskills kan het ook gewoon een vlek zijn

8 likes

Mascha kon geen Uber in bestellen in Amsterdam, daarom ging ze met de fiets. De reden dat ze geen gewone taxi neemt is dit:

7 likes

Nouja moet ze zelf weten toch, wat maakt het uit dat ze liever gaat fietsen dan een normale taxi neemt (of zeurt ze heel erg over het fietsen in de vlog? Dan heb ik niks gezegd)

11 likes

Nee idd, maar ze begint over taxi’s in Orlando dan. :thinking:

4 likes

Niet in Orlando. Naar Schiphol heen en weer. En normale taxis zijn echt kut. Fucking maffia

10 likes

Ze had ook gewoon de tram kunnen pakken. Oh nee wacht

28 likes

Ja maar dat was omdat ze 100 koffers hadden en geen kinderzitje oid.

3 likes

Ja dus? Dat is toch kut. Ze hadden een busje besteld en kregen een auto waar hun spullen niet in konden.

7 likes

Ja heel kut, maar ga jij dan ook maar nooit met net de trein omdat je een keer vertraging had?
Ze was nu gewoon alleen.

12 likes

En had een prima alternatief, namelijk de fiets, dus boeiend.

10 likes

Ik ga inderdaad nooit met een normale taxi in Amsterdam omdat dat kut is.

6 likes

Ja zeker, maar zoals in de vlog wel duidelijk is was ze behoorlijk pissed, en nu is ze levensgevaarlijk gewond geraakt. Dat ze geen tetanus prik is gaan halen

6 likes

Gaat ze eindelijk een keer met de fiets worden mensen weer boos dat ze geen taxi neemt😂

64 likes

Dat is ook mijn idee😜 weet niet in welke uithoek in Amsterdam zij woont maar voor zover ik weet kun je echt overal komen met het OV. Tram, bus, metro, keus genoeg.
Sowieso dat gepromoot van Uber vind ik echt super slecht. Uber chauffeurs worden echt extreem uitgeknepen en moeten zowat dag en nacht rijden om nog een beetje geld over te houden. Logisch ook dat ze liever geen ritten van een paar minuten rijden, want daar verdienen ze helemaal niks aan

8 likes

Die valt letterlijk uit elkaar.

8 likes

Waarom ook steeds die extreme zelfbruiner, na al die jaren kan ze dat nog steeds niet goed aanbrengen, plus haar huid is prachtig van zichzelf.

9 likes

Ik zit hier heerlijk te cringen van de gehele kettingreactie aan ‘net niet’ acties in de nieuwe DEURMAT :joy: video. Het ziet er ook echt niet uit “maar boeiend, van een afstand zie je het toch niet”

5 likes

Vooral gewaagd dat ze een deurmat schildert op haar kantoor. Meestal doe je dat soort dingen buiten/in schuur/in de garage/ ergens waar het vies mag worden

En ook geen oud laken of kranten eronder leggen om de vloer te beschermen

Edit: Dus ze brandt dat cricut vinyl op de deurmat, schildert het en vervolgens moet dat cricut vinyl er weer af. Maar kun je het dan niet beter het tijdelijk vastplakken met plakband ipv het vastbranden?

7 likes

Bedankt ook voor al haar tips voor als ik een gecricutte kokosmat cadeau wil doen :+1:t2:

4 likes

Het ziet er inderdaad echt niet mooi uit. De minimale efforts voor zo’n video terwijl je er echt iets heel cools van had kunnen maken :sweat_smile:

4 likes