Nou, ze doet het voor het eerst zo’n mat en het is gehobby. Als je er zo naar kijkt ziet het er nog redelijk uit. Maar geef dit alsjeblieft niet als cadeau aan iemand.
Gehobby met een krikut samenwerking van waarschijnlijk een ton per jaar. Doe mij zo’n hobby.
Nooit te laat om een carrière switch te doen
Het maakt ook niet uit of ze een taxi of Uber neemt, maar ZEIK NIET 2 VLOGS OVER HOE ZWAAR JE HET HEBT. Het zijn ook maar ( onderbetaalde) mensen die Uber chauffeurs.
Niet in AMS, daar vertellen Uberchauffeurs mij regelmatig dat ze 2x modaal verdienen
Ik ga echt stuk om die deurmat echt typisch dat ze het gewoon verpest (kan gebeuren) maar gewoon toch de video online zetten als een soort tutorial terwijl ze het zelf dus niet eens kan. Het eindresultaat is zo lelijk.
Ik zie echt heel vaak die deurmat DIY voorbij komen en het is echt makkelijk. Als ik haar was had ik deze video gewist en er nog een gedaan en dan het stencil gewoon vast tapen (en misschien de onderste letters wat groter) dan was het prima gelukt
Het NOG een keer doen?
Zo ontzettend jammer dat van die mat. Ik heb zelf een cricut en je kunt er zoveel mooie dingen mee maken. Als ze voor een andere stof had gekozen had ze er bijv ander materiaal van cricut op kunnen bevestigen. Snap ik echt niet dat Cricut dit als goede reclame ziet, geef dan dat ding aan mij en ik maak gratis reclame
Maar even los van dat dit gewoon heel erg mislukt is en ik niet snap dat het merk dit goedkeurt: je wil relatief onherkenbaar in Amsterdam wonen maar gooit wel “Welkom bij de Foefs” op je deurmat? (Niet dat iemand bij de Foefs nog fatsoenlijk kan lezen).
Ik denk dat ze deze mat niet buiten leggen haha.
Als je had gezegd dat er stond: “welkom september” had ik het ook geloofd
Same, ik dacht eigenlijk dat het figuurtjes uit karton snijden was, maar dit lijkt meer op spray painten van een kokosmat
Heb nog steeds geen idee…
Misschien heeft ze figuurtjes uit karton gekrikkurt en dat erop gelegd en dan gespraypaint.
Haha ik scrollde hier langs en dacht ‘wat is oil de faces?’
Ze heeft strijkfolie erop gestreken, het toen geverfd en toen al die strijkfolie er weer afgetrokken en alles ging gewoon mis
Nooit meer te on-zien nu😂
Je kan er inderdaad patronen/designs mee uitsnijden maar dat kan van verschillende materialen zoals papier, vinyl, hout, leer etc.
Alles wat je normaal gesproken met een schaar zou knippen of met een mesje snijden doet die machine (sneller en nauwkeuriger) voor je, that’s it
Mascha filmt in de vlog van vandaag 5 minuten lang een zwarte lucht, en houdt hier een slap verhaal bij op over waarom haar vrienden niet in beeld komen. Enige moeite is in ieder geval weer ver te zoeken.
Daarnaast word je ook weer kotsmisselijk van dit fragment want ze sjeest de camera van links naar rechts tijdens dit verhaal?? Like waar is dat voor nodig
Hahahahaha jemig
Daarvoor werken ze ook rond de klok