Ik denk dat je haar hebt geïnspireerd en dat ze dacht, dat ga ik eens uittesten! Geld verdienen met nóg minder werk.
De mensen die ik heb gesproken niet.
Twee keer modaal met 40 uur per week (=160 euro per uur)? Ik word taxi chauffeur.
Daar ging heel het gesprek over, dat de chauffeurs meer verdienden dan menig mens na een studie. Ik kwam met dezelfde conclusie .
Ook al klopt het 2x modaal salaris met 40 uur werken, je bouwt dan niks qua pensioen of sociale zekerheid op en je moet ook nog belasting betaling dus 2x modaal wordt al snel 1x modaal als je dezelfde zekerheid wil hebben als in loondienst. En het lijkt mij ook sterk, in de npo docu serie ‘bezorgd’ over de kwalijke kanten van de bezorgeconomie zat ook een Uber chauffeur die rijdt rondom Schiphol en Amsterdam, die kwam amper rond, werkte 12 uur per dag en was op de gekste momenten aan het rijden om maar ritjes binnen te sprokkelen.
Ze zegt dat ze vrienden niet meer vlogt omdat mensen anders over ze gaan lullen, nouja begrijpelijk, maar ze beargumenteert het met “Een klein groepje mensen gaat dan hele theorieën verzinnen over ze, rare dingen over wie het met wie doet enzo” maar dit heeft ze zelf bewerkstelligt door die video over trio’s te posten waarin ze ook zei dat ze het wel eens met bepaalde kennissen doen, dan roep je dat soort gespeculeer toch ook over jezelf heen?
Ik vind het ook raar als mensen online gaan zitten speculeren over zulke dingen, maar ze is er zelf mee begonnen met die vage videos over haar seksleven waarin ze precies niks zegt maar wel heel veel ruimte voor vragen openlaat.
Ben ik niet met je eens, ze kan zelf kiezen wat ze wel en niet wil delen met haar volgers maar daarmee vraag je toch niet om speculaties? Als ze niks zou delen over haar seksleven dan zouden mensen daar alsnog over gaan speculeren, dat houdt je toch niet tegen.
Nou inderdaad. “Goh benieuwd of de beste vriendin van Bonnie het wel eens met Nick doet”. Wie denkt daar over na tenzij ze een aanleiding zou geven?
Ja nu misschien, omdat ik t nu de wereld in breng
Dat is idd precies wat ik zei . Dat heb ik ook niet wanneer ze wel iets over trio’s deelt. Mijn punt was dat mensen toch wel speculeren, of je nu veel deelt of niet.
Ik wel bij die vriendin van mich elle bo llen. Lijkt me iig meer dan een vriendschap. Verder geen oordeel maar hierin snap ik Mascha deels wel.
Wordt ook over gepraat in het dorp trouwens, dus niet alleen online.
wat vreselijk
Poh al mijn vooroordelen van wonen in een dorp komen hiermee naar boven. Vreselijk.
Naja ik denk eigenlijk hetzelfde als hier in dit topic, dat er over mensen gepraat wordt. Is niet veel anders .
Ik ook niet haha maar het is dan toch ook voor de ~crea~ Etsy achtige typjes bedoeld die dan dit soort dingen gaan zitten knutselen:
Make your own “Live laugh love”.
Ik heb het nog niet gemist sinds ik recent gestopt ben.
Ik weet dat het voor ieder huis helemaal anders is, maar Mascha die nu 45 ipv 15 eur per maand moet betalen aan de energiefactuur en dat echt een ‘megagroot’ verschil vindt. I wish dat ik ooit 45 eur moest betalen, laat staan 15 ze zegt wel dat het niet te vergelijken valt met andere huizen maar daar kan ik wel jaloers van worden.
Maar dat is alleen electriciteit en ze heeft zonnepanelen. Ze heeft ook stadsverwarming maar niet gezegd wat ze daarvoor betaalt.
Natuurlijk maken die zonnepanelen een groot verschil, daarom zeg ik ook al dat het niet te vergelijken valt. Maar genoeg mensen in mijn omgeving met zonnepanelen en zonder gas die veel, veel meer betalen (en echt niet in een villa wonen ofzo). Maar good for her hoor, ik zou tekenen voor zo’n factuur iedere maand. En ik ben niet zo bekend met stadsverwarming dus geen idee.
Stadsverwarming is nu volgens mij ook best wel prijzig.