Beutyblogtopic XL #14

Het is natuurlijk qua bedrag geen groot verschil zoals bij sommige anderen, maar alsnog x3 en dat is natuurlijk wel een forse stijging.

Weet verder niet hoe ze het zelf bracht, als het puur om het bedrag gaat tsjah… beetje. Maar als het om de mate vd stijging gast, die is ook gewoon erg hoog.

11 likes

Ze zei idd dat het procentueel een grote stijging is omdat het x3 is gegaan. Ze benadrukte juist dat ze absoluut niet mag klagen en dat ze het er eigenlijk niet over wilde hebben, maar dat ze vragen in comments kreeg hoe het bij hun zat.

17 likes

Ga er maar vanuit dat de verwarmingsrekening nog een flink bedrag erbij is maandelijks hoor. Bovenop mijn energierekening komt nog een extra rekening van 160 euro per maand bij voor de verwarming voor een klein appartement, dus dat zal voor een huis als dat van hen nog wel hoger zijn.

4 likes

Ja dat zou zeker kunnen, daar ga ik me ook niet over uitspreken. Ik woon in BE en mijn factuur is gas+electriciteit samen, dus ook helemaal anders waarschijnlijk. Maar op basis van haar vlog was mijn eerste reactie ‘zelfs al is het bedrag nu x3, het is nog steeds enorm weinig’. Maar zoals ik al zei, fijn voor haar als het zo weinig is.

3 likes

Geen idee hoeveel zonnepanelen zij hebben, want ik snap de vorm van hun huis nog altijd niet. Maar als ze er flink wat hebben liggen kan je rekening makkelijk zo laag zijn. Zeker als ze ook geen gas hebben (dat weet ik niet?). Wij krijgen geld toe dankzij zonnepanelen. Zij zullen vast meer verbruiken met een kind dus dan vind ik het een logisch bedrag.

3 likes

Ja want heeft ze nu bovenburen? Ik dacht dat ooit gelezen te hebben maar weet niet of het klopt

4 likes

Ja klopt boven haar zijn er nog appartementen.

8 likes

Ik heb ook bivenburen én zonnepanelen. Nieuwe duurzame projecten sluiten alle woningen aan op panelen die op bet dak liggen. Dat beteken dat iedereen er een paar heeft en de bovenste bewoner niet zelf het hele dag vol heeft gelegd.

8 likes

Nah dat zie ik echt totaal niet in deze foto…

29 likes

Hahaha deze foto met zn drieen die je op insta ziet doet mij denken aan de bekende foto van Raf, Sabia en Sylvie

16 likes

Nou Mascha had misschien toch gelijk over het prive houden van haar vrienden…

24 likes

Mascha en Gregor zijn al eeuwen samen en met z’n drieën zijn ze ook al jaren bevriend volgens mij dus dit vind ik echt ver gezocht

12 likes

Vind ik ook hoor. Helga is gewoon iemand die weet hoe ze moet poseren, en zeker in deze rode jurk met split. Ja, dat zie ik wel haha.

10 likes

Het is ook oprecht lekker, maar ziet er niet uit. Denk dat ze die tiktok hack met ei doet?

10 likes

Mascha vermoed dat Koffietijd ooit in het leven is geroepen als publiciteitsstunt om “koffie” te promoten.

35 likes

Hoeveel tijd steek je in deze gifjes

11 likes

Te veel

50 likes

Nou het programma komt uit de jaren 90 en is van de commerciëlen, dus het kan…

Of tenminste de bedenkers hadden Douwe Egberts in hun hoofd toen ze dit bedachten

10 likes

Flauw… Dat is jouw mening dan toch. :wink: Ik kan de gifjes van Mari wel waarderen. :slight_smile:

8 likes

Maar had je hier niet een site voor?

4 likes