Ga er maar vanuit dat de verwarmingsrekening nog een flink bedrag erbij is maandelijks hoor. Bovenop mijn energierekening komt nog een extra rekening van 160 euro per maand bij voor de verwarming voor een klein appartement, dus dat zal voor een huis als dat van hen nog wel hoger zijn.
Ja dat zou zeker kunnen, daar ga ik me ook niet over uitspreken. Ik woon in BE en mijn factuur is gas+electriciteit samen, dus ook helemaal anders waarschijnlijk. Maar op basis van haar vlog was mijn eerste reactie āzelfs al is het bedrag nu x3, het is nog steeds enorm weinigā. Maar zoals ik al zei, fijn voor haar als het zo weinig is.
Geen idee hoeveel zonnepanelen zij hebben, want ik snap de vorm van hun huis nog altijd niet. Maar als ze er flink wat hebben liggen kan je rekening makkelijk zo laag zijn. Zeker als ze ook geen gas hebben (dat weet ik niet?). Wij krijgen geld toe dankzij zonnepanelen. Zij zullen vast meer verbruiken met een kind dus dan vind ik het een logisch bedrag.
Ja want heeft ze nu bovenburen? Ik dacht dat ooit gelezen te hebben maar weet niet of het klopt
Ja klopt boven haar zijn er nog appartementen.
Ik heb ook bivenburen Ʃn zonnepanelen. Nieuwe duurzame projecten sluiten alle woningen aan op panelen die op bet dak liggen. Dat beteken dat iedereen er een paar heeft en de bovenste bewoner niet zelf het hele dag vol heeft gelegd.
Nah dat zie ik echt totaal niet in deze fotoā¦
Hahaha deze foto met zn drieen die je op insta ziet doet mij denken aan de bekende foto van Raf, Sabia en Sylvie
Nou Mascha had misschien toch gelijk over het prive houden van haar vriendenā¦
Mascha en Gregor zijn al eeuwen samen en met zān drieĆ«n zijn ze ook al jaren bevriend volgens mij dus dit vind ik echt ver gezocht
Vind ik ook hoor. Helga is gewoon iemand die weet hoe ze moet poseren, en zeker in deze rode jurk met split. Ja, dat zie ik wel haha.
Het is ook oprecht lekker, maar ziet er niet uit. Denk dat ze die tiktok hack met ei doet?
Mascha vermoed dat Koffietijd ooit in het leven is geroepen als publiciteitsstunt om ākoffieā te promoten.
Hoeveel tijd steek je in deze gifjes
Te veel
Nou het programma komt uit de jaren 90 en is van de commerciĆ«len, dus het kanā¦
Of tenminste de bedenkers hadden Douwe Egberts in hun hoofd toen ze dit bedachten
Flauw⦠Dat is jouw mening dan toch. Ik kan de gifjes van Mari wel waarderen.
Maar had je hier niet een site voor?
ā¦
Heeft master of the dots bezit genomen van al jullie lichamen
Was dat btw de vader van cynthia.