…
Heeft master of the dots bezit genomen van al jullie lichamen
…
Heeft master of the dots bezit genomen van al jullie lichamen
Was dat btw de vader van cynthia.
Mas zegt ‘s ochtends dat ze de hele dag met die deurmat aan de gang gaat, koopt vervolgens de Ikea leeg, besteld Starbucks, edit nog een video, deelt Mila’s keuken in en om half negen is toch de video / deurmat ineens af. Snap wel dat het mislukt is
Ja …
Haha ja hoe kan je nu zoveel planners verkopen terwijl je zelf echt de slechtste planner ooit bent. Zo’n planner helpt dus ook niet.
Afgrijselijk die nieuwe Josh V x Mascha planner Lijkt me ook zo onpraktisch, die zijkanten worden toch in no-time goor?
Nee natuurlijk niet want je legt m gewoon als een koffieboek op tafel zoals Josh.
Het oogt rommelig die zijkanten, waarom moeten die er aan zijn… Alsof je zoiets al maanden in gebruikt hebt en hij uit elkaar begint te vallen.
Ik zie nu elke keer op Facebook een reclame voorbij komen van Vera voor IT Cosmetics… Die reacties maken me echt zo kwaad: ‘‘Is dit een vent ofwa?’’ ‘‘Ze ziet er wel heel mannelijk uit’’ ‘‘Dit zeker ook zo’n omgebouwde?’’
Nou, als je je planner zo indeelt heb je wel een probleem want 5 december is helemaal niet op een zaterdag.
Je moet facebook comments nooit lezen, werkelijk nooit. Boomers reageren daar nog bitter als je een foto van een appel post.
Ik snap je woede want het is ook gewoon kut dan mensen zo zijn, maar echt 90% van die FB comments zijn mensen die in het echt in hun poep broeken van angst als je ze op hun internet gedrag zou aanspreken.
Ja maar echt, we moeten Boomers echt gaan verbannen van social media hoor! Echt om te huilen die generatie
Kan niet wachten tot die generatie is uitgestorven.
Ja de wereld wordt sowieso een stuk gezelliger met alleen millennials en gen Z!
En het is ook echt elke keer als je zo’n verbitterde reactie ziet en je naar t profiel gaat dat het van een hoog geblondeerde, kortharige Rita is die met haar zonnebank doorgedroogde hopjesvla kop durft te zeggen dat “Ariel gewoon wit moet zijn”.
Over Vera gesproken, vond dit een leuke video. Ik ben niet zo bekend met Vera en haar content maar ze lijkt me een ontzettend sympathieke meid, echt iemand die je als vriendin wil.
Ja behalve m’n familie
Als we hun nou begraven en er een boom op planten dan doen ze toch iets goeds voor t millieu dat zij kapot hebben gemaakt.
Niet iedereen houdt blijkbaar van oncomfortabel schoeisel maar wel ‘sexy’ schoenen, Debbie. Misschien zitten ze lekkerder als we er bij lachen en onze borsten vooruit steken.
Wat een vreselijke vrouw is het toch. Dat belerende toontje, bah.