Beutyblogtopic XL #14

Altijd als ik me erger aan debbie en haar toxic opmerkingen denk ik aan de nep birkin en dior book tote’s die ze altijd vast heeft

47 likes

Debbie doet zo haar best om met de stoere jongens mee te praten om lekker gevonden te worden denk ik, heel sneu

25 likes

Hahaha en altijd geforceerd dat kleine Dior tasje dat ze een keer gratis van Dior beauty kreeg waar 2 lippenstiften in passen in beeld

11 likes

Sowieso, die vrouw pakt elke kans om elke vorm van degelijkheid (in haar ogen dan) af te kraken

10 likes

Jaaaa dat toilettasje :joy::sob:

5 likes

Debbie doet ook altijd of ze zo elegant is , maar ik vind dr qua looks echt zon vrouw uit een volksbuurt die in een plastic stoel in dr voortuin alle buren bekritiseerd.

188 likes

Haha en vandaag post ze dat ze een lashlift heeft gehad. Ben benieuwd of ze over 2 weken weer dat serum tevoorschijn tovert met een voor- en nafoto zogenaamd door dat serum :smiling_face_with_tear:

13 likes

Nee ze zegt natuurlijk blank en niet wit. Want ze is niet wit!

8 likes

Dit ja inderdaad! Daarbij slaat het ook nergens op want er staat in haar poll letterlijk “dit soort schoenen”, en haar volgers geven aan dat die comfortabel moeten zitten. Ik snap niet wat er dan degelijk is opeens want het gaat toch gewoon over het soort schoenen op haar plaatje. Die neem ik aan volgens haarzelf ‘sexy’ zijn. Daarover stelt ze toch de vraag? En dan zegt ze daarna ja deze kunnen prima zitten. Oké wat is je probleem dan?:joy:

Maar zij wil inderdaad zo graag de coole maar toch vrouwelijke en sexy ‘one of the guys’ meid zijn. Echt pick me vibes🙄.

8 likes

Zij is Nederland echt ontstegen qua klasse en sexyness, mooi om te zien.

22 likes

Heel sexy om op je bek te gaan op kinderkopjes of vast zitten in zo’n metalen raster

13 likes

Doet jouw moeder alles wat jij zegt? Alsof het die dochters verantwoordelijkheid is zeg

27 likes

Ja en bovendien is die Bokado misschien zelf ook wel zo.

2 likes

Ja, echt heel prettig is dat

19 likes

Mascha en Gregor die hun halve Amerika inboedel op Ali willen aanschaffen, waaronder een plastic spiegel van 1400 ekkies.

:exploding_head:

23 likes

En sinds wanneer komt de zaterdagvideo om 22:00 savonds?? Ik kijk de vlogs al jaren niet meer maar de zaterdagvideo soms nog wel en deze was echt weer een rollercoaster

5 likes

Ali Express? Verkopen ze zulke dure dingen?

4 likes

Ja het is echt schandalig. Of 800 euro shipping

4 likes

Heb echt met open mond zitten kijken naar deze video. Wat een ongekend lilleke en bizar dure troep.

4 likes

But WHY?!?

2 likes