Wanneer mensen denken dat Cynthia “extreem” is ![]()
En die fases van haar, heeft niet iedereen dit? Hoeveel mensen starten met diëten als goed voornemen in januari, en wie heeft er niet eens een hobby uitgeprobeerd waarvan je achteraf dacht dat dit eigenlijk toch niks voor jou is.
Sporten is bij haar daarnaast geen fase want ze doet het al meer dan 3 jaar en is onderdeel van haar dagelijkse leven en ze geeft aan nooit nog terug te willen naar hoe het ooit was
Wat is dit nou weer voor rare speculatie
Valt mij nu pas op dat Mascha 10 keer zoveel volges heeft, als Cynthia…10 keer!! Echt bizar…
Ja Mascha vlogt toch ook dagelijks en Cynthia niet ![]()
Zou het daaraan liggen?
Gok ik maar hoor
Nou, nee. Mascha (je kan haar naam toch gewoon spellen?) heeft een veel grotere groep bereikt.
Ik kan me voorstellen dat al die “fans van Mila” (yikes) ook wel iets extra’s doen in de aantallen toch?
Zeker niet! Stond hierboven ook al, “helpt mee” misschien
Ten tijde van haar wijnhobby zal het eerder 4-5 flessen zijn. Want je moet proeven en weggooien is zonde.
Dat weet jij niet en wat boeit het.
Blegh dat veroordelende toontje, gruwelijk
Tijdens het opmaken vanochtend moest ik ineens denken aan ‘Vergeet je neusvleugels niet!!’ Dat was een comment op een blog van Cynthia (toen nog misslipgloss) ![]()
Goed dat ze het bespreekt maar ik word wel een beetje moe van al die podcasts van iedereen hoor
Dan ga je het toch niet luisteren
Er zijn ook miljoenen websites en miljoenen youtube videos en duizenden boeken etc etc
Dan klik je toch rechtsboven op het kruisje als het je niet bevalt
![]()
(Eerlijk, hoe vaak hebben we dat wel niet gelezen in de ware blogtijden?)
Ah wat leuk!!
Linksboven want ik heb een Mac!!!
Lig weer dubbel om Mascha. Ze vertelt dat ze toen ze klein was met speelkaarten tarot heeft gelegd en dat toen uitkwam dat iemand ging scheiden. niemand nam haar serieus want ze was klein, maar het is toch uitgekomen! Wat heeft ze toch veel talenten