Beutyblogtopic XL #14

Zolang ze zelf sushi maken, hebben ze genoeg vlogmateriaal.

5 likes

Hahaha, Serena wil een blog schrijven met energiebesparingstips voor mensen die het echt nodig hebben.

Die dus geen qooker of 3 vriezers hebben.

Miljuschka dus… :eyes:

6 likes

Lekker sassy van haar :grimacing:
Ik vraag me alleen af of het nog mogelijk is met iets vernieuwends te komen binnen dit thema. Alle tips zijn toch al genoemd?

3 likes

Dat lijkt me eigenlijk ook. Maar dat denk ik ook bij zo’n PorteRenee en die verkoopt hele cursussen.

6 likes

Ben benieuwd wat we volgende week over t huis in Florida gaan horen… zelfs in orlando, stond t water tot aan de middel (volgens NOS).

11 likes

Helemaal eens dat het raar is dat wildvreemden zomaar een kind benaderen, echt wtf, MAAR deel dan in Godsnaam je kind ook niet IN ELKE VLOG! En moedig het dan ook niet in de comments aan als mensen van die liefkozende opmerkingen maken over je kind.
Echt ik begrijp er helemaal niks van…stop er gewoon mee!

17 likes

Stop gewoon met de vlogs kijken.

8 likes

Dit heeft toch verder niks met de vlogs kijken te maken?

12 likes

Bedankt voor de waardevolle tip.

6 likes

over welke vlogger gaat dit?

4 likes

Mascha

4 likes

Aha maar volgens mij gelooft zij echt dat alles nu oke is want haar kind komt niet meer herkenbaar in beeld. Dus dan doet ze het toch goed, toch!?

7 likes

Gaat niet. Ik ben een masochist

12 likes

Ze kan er niet mee stoppen want dan is er geen vlog meer. Het kind komt niet meer herkenbaar in beeld maar daar is dan ook alles mee gezegd. De hele vlog gaat zowat over Mila, als ze daarmee stopt dan heeft ze te korte vlogs en verdient ze er niks aan

1 like

Elke dag technocappuccino erin

28 likes

Of gewoon een paar minuten zwart beeld op t einde :v:t2:

10 likes

Ik denk eigenlijk dat ze op enig moment herhalingen gaat posten. Waarom niet? Law and Order wordt ook eindeloos herhaald. Waarom Vloggloss dan niet?

3 likes

Dit is wel top entertainment wanneer je ziek bent hoor

11 likes

Ja, zo is dat.

Mijn favo TellSell reclame was met een keukenapparaat en mr. T van the A-team.

Dat, of de eindeloze herhalingen van Shark Week op Discovery Channel.

11 likes

Nou dat kind zit in elke vlog, je ziet alleen haar gezicht niet maar ziet haar haar, outfit, hoort haar stem etc. Dus ze laten haar zeker nog wel zien

24 likes