Zolang ze zelf sushi maken, hebben ze genoeg vlogmateriaal.
Hahaha, Serena wil een blog schrijven met energiebesparingstips voor mensen die het echt nodig hebben.
Die dus geen qooker of 3 vriezers hebben.
Miljuschka dusā¦
Lekker sassy van haar
Ik vraag me alleen af of het nog mogelijk is met iets vernieuwends te komen binnen dit thema. Alle tips zijn toch al genoemd?
Dat lijkt me eigenlijk ook. Maar dat denk ik ook bij zoān PorteRenee en die verkoopt hele cursussen.
Ben benieuwd wat we volgende week over t huis in Florida gaan horen⦠zelfs in orlando, stond t water tot aan de middel (volgens NOS).
Helemaal eens dat het raar is dat wildvreemden zomaar een kind benaderen, echt wtf, MAAR deel dan in Godsnaam je kind ook niet IN ELKE VLOG! En moedig het dan ook niet in de comments aan als mensen van die liefkozende opmerkingen maken over je kind.
Echt ik begrijp er helemaal niks vanā¦stop er gewoon mee!
Stop gewoon met de vlogs kijken.
Dit heeft toch verder niks met de vlogs kijken te maken?
Bedankt voor de waardevolle tip.
over welke vlogger gaat dit?
Mascha
Aha maar volgens mij gelooft zij echt dat alles nu oke is want haar kind komt niet meer herkenbaar in beeld. Dus dan doet ze het toch goed, toch!?
Gaat niet. Ik ben een masochist
Ze kan er niet mee stoppen want dan is er geen vlog meer. Het kind komt niet meer herkenbaar in beeld maar daar is dan ook alles mee gezegd. De hele vlog gaat zowat over Mila, als ze daarmee stopt dan heeft ze te korte vlogs en verdient ze er niks aan
Elke dag technocappuccino erin
Of gewoon een paar minuten zwart beeld op t einde
Ik denk eigenlijk dat ze op enig moment herhalingen gaat posten. Waarom niet? Law and Order wordt ook eindeloos herhaald. Waarom Vloggloss dan niet?
Ja, zo is dat.
Mijn favo TellSell reclame was met een keukenapparaat en mr. T van the A-team.
Dat, of de eindeloze herhalingen van Shark Week op Discovery Channel.
Nou dat kind zit in elke vlog, je ziet alleen haar gezicht niet maar ziet haar haar, outfit, hoort haar stem etc. Dus ze laten haar zeker nog wel zien