Echt erg voor ze… Hoop dat Mascha niet de druk voelt om te blijven vloggen als ze dat nu liever even niet doet. Ik vond het al heftig om te zien dat ze daar de afgelopen dagen mee doorging terwijl ze zo van slag is
ah ik vind die vlogs van Mascha zo verdrietig
Echt waaarom is Mascha uitgenodigd voor Collision 4? Glory doet steeds gekkere dingen om relevant te blijven. Of misschien is het Videoland wel
Ze heeft ook een bokscarriere gehad, wist je dat niet?
Wat ziet Cynthia er hier prachtig uit zeg! Stralend!
https://www.instagram.com/p/CjcWhpYDNFy/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Cynthia is nu weer helemaal gestopt met drinken. Bij haar moet alles meteen zo super extreem. Wel grappig dat ze gisteren op instagram de vraag kreeg waarom ze alles zo extreem doet, maar zelf vond ze dat wel meevallen.
Een periode niet drinken vind jij zooo super extreem? Ik vond het heel goed hoe ze uitlegde dat hobby’s kunnen komen en gaan en dat je soms (tijdelijke) obsessies hebt met dingen
Ik vind het wel logisch om te stoppen met drinken als je inderdaad zoveel last hebt.
Liever gezond dan wijn
Ik dacht heel even: wauw, ze is echt heel goed geworden in croissants schilderen.
Is het een foto.
Ik vind het wel weer bijzonder dat het gedeeld moet worden. Kennelijk is het dus tócht een ding om te stoppen met drinken (en is het wel heel anders dan stoppen met mayonaise eten (wat?? Hoor ik velen denken. Ze trok in een reel de vergelijken met het stoppen net mayonaise eten, waar niemand van op zou kijken.))
Overigens; als ik haar fysieke en met name mentale klachten zo lees kan ik niet anders concluderen dan dat ze wel te veel dronk.
Te veel is relatief natuurlijk. Te veel voor haar. Ze heeft het immers over een schaamte- en schuldgevoel.
Ik denk dat het vooral komt omdat ze ook ineens bloedje serieus wijn cursussen ging doen, dan valt dat extra op.
Als ik van 4 glazen wijn op een hele week een kater zou krijgen zou ik ook acuut stoppen…
Ze schreef in een latere story dat het boek van Evi Hanssen voor haar een eye-opener was om hiermee te starten. Nou heb ik dat boek toevallig net vorige week ook uit en cynts antwoord op waarom ze is gestopt is ook bijna letterlijk gecopy-paste uit dat boek
Het kunnen toch gewoon dezelfde redenen zijn?
Kun je er dan gewoon echt slecht tegen of heb je het aantal glazen toch even naar beneden bij gesteld
Waarom zou iemand zich niet slecht kunnen voelen van 4-5 glazen wijn? Het lijkt alsof sommige mensen zich persoonlijk aangesproken voelen door iemands keuze om (tijdelijk) niet te drinken.
Nee die zijn ongezellig!
What’s next?? Op vakantie naar Ameland?! Kaiserbroodjes ipv croissants?!
Dadels met boterhamworst