Misschien moet ze dan toch maar weer gaan hardlopen of wielrennen
Dit leest zoals hoe mensen de huisarts vertellen hoeveel ze drinken.
Jij bent ook het type-klok-klepel en dan in de verkeerde hoek zoeken…
Volgens mij zegt @Softijs nergens dat helemaal stoppen met drinken super extreem is. Ik vatte het meer op als: ‘Bij Cynthia lijkt het altijd alles of niets te zijn’, dus bijvoorbeeld heel veel (delen over) sporten/aquarellen/foto’s van croissants. Het is nooit een ‘beetje meer’ of ‘een beetje minder’, maar altijd óf 100% ergens voor gaan óf het helemaal links laten liggen. Over haar keuze m.b.t. (geen) alcohol heb ik verder geen oordeel/mening. Waarom zou ik? Het gaat me helemaal niks aan wat ze wel of niet doet.
Nee Terschelling volgens mij
Wanneer mensen denken dat Cynthia “extreem” is
En die fases van haar, heeft niet iedereen dit? Hoeveel mensen starten met diëten als goed voornemen in januari, en wie heeft er niet eens een hobby uitgeprobeerd waarvan je achteraf dacht dat dit eigenlijk toch niks voor jou is.
Sporten is bij haar daarnaast geen fase want ze doet het al meer dan 3 jaar en is onderdeel van haar dagelijkse leven en ze geeft aan nooit nog terug te willen naar hoe het ooit was
Wat is dit nou weer voor rare speculatie
Valt mij nu pas op dat Mascha 10 keer zoveel volges heeft, als Cynthia…10 keer!! Echt bizar…
Ja Mascha vlogt toch ook dagelijks en Cynthia niet
Zou het daaraan liggen?
Gok ik maar hoor
Nou, nee. Mascha (je kan haar naam toch gewoon spellen?) heeft een veel grotere groep bereikt.
Ik kan me voorstellen dat al die “fans van Mila” (yikes) ook wel iets extra’s doen in de aantallen toch?
Zeker niet! Stond hierboven ook al, “helpt mee” misschien
Ten tijde van haar wijnhobby zal het eerder 4-5 flessen zijn. Want je moet proeven en weggooien is zonde.
Dat weet jij niet en wat boeit het.
Blegh dat veroordelende toontje, gruwelijk
Tijdens het opmaken vanochtend moest ik ineens denken aan ‘Vergeet je neusvleugels niet!!’ Dat was een comment op een blog van Cynthia (toen nog misslipgloss)
Goed dat ze het bespreekt maar ik word wel een beetje moe van al die podcasts van iedereen hoor
Dan ga je het toch niet luisteren