Beutyblogtopic XL #14

De flavor wave!!!

15 likes

Ik zeg toch precies ook dat ik het idioot vind dat mensen dat doen?
Als Mila niet de ster van de vlogs was had ik haar verbazing meer gesnapt, maar ondanks dat ze haar gezicht niet laten zien draait het nog steeds volledig om haar en je ziet verder nog veel te veel vind ik.

10 likes

Dit is echt zo random maar ik was Rosamunde van Dennie Christiaan aan het luisteren en hij zingt dus het woord hart een paar keer (Herz in het Duits)

Toen dacht ik opeens aan Mascha die met hun vriendengroep naar Duitsland gingen voor oud en nieuw en toen zo’n busje hadden gehuurd bij verhuurbedrijf ‘Herz’. Beetje aan het eind vd vlog zei ze “JAa we vonden al dat iedereen zo raar naar ons keek de hele tijd en we dachten van huh waarom kijkt iedereen toch zo raar maar het blijkt dus dat Herz hoer betekent in het Duits en daar staat dus groot op ons busje”. Ik vond dat toen al vreemd van waarom zou een internationaal verhuurbedrijf zo’n naam hebben en niet even checken wat het betekent enzo. Maar het betekent dus gewoon hart en hur is hoer in het Duits. echt zo’n typisch geval van Mas being a special snowflake haha.

Kan iemand zich dit nog herinneren?:laughing:

15 likes

Was dit in die soort van houten hutjes meets hostel in Berlijn? Toen hebben ze volgens mij ook nog uren in de rij gestaan voor streetfood want was wel echt de beste hoor!!!

14 likes

Klopttt haha voor die kebab ofzo :joy:

8 likes

Waarom weet ik dit nog?! Maar goed: er stond iets als ‘Dit busje huren?’ op die bus, dus dan staat er wel ‘hoeren’.

12 likes

Omg haha ja huren is natuurlijk hoeren :joy::joy: nevermind

8 likes

Wat ziet Cynthia er leuk uit in die pakken van Zara! Nu wil ik ook een pak.

18 likes

Ik word sowieso wel blij als ik zie hoe goed Cynthia in haar vel lijkt te zitten. Vind haar nu wel echt een inspiratiebron geworden. Doet lekker waar ze gelukkig van wordt en gaat denk ik niet eindigen als dertien-in-een-dozijn mommyblogger. Ze doet me denken aan Chelsea Fagan van The Financial Diet, ook al zo’n zelfverzekerde en bewust kinderloze vrouw met een superleuke stijl en leuk eigen leven.

27 likes

Gregor zijn vader is overleden. Wat erg voor hun :pleading_face:

5 likes

Ah dat is zo erg voor ze. Ze vertelde in de vlog gisteren dat er een familielid op sterven lag. En dat het best snel ging uiteindelijk.

Heel veel sterkte voor ze

Heel erg voor ze😔
Toen ik die foto zag bedacht ik me ook dat hun ouders nooit in beeld zijn gekomen ondanks al die jaren dagelijks vloggen!

4 likes

Hij leek (echt) op Sean Connery.
Erg verdrietig om zo jong je vader te verliezen :disappointed:

3 likes

Echt erg voor ze… Hoop dat Mascha niet de druk voelt om te blijven vloggen als ze dat nu liever even niet doet. Ik vond het al heftig om te zien dat ze daar de afgelopen dagen mee doorging terwijl ze zo van slag is

13 likes

ah ik vind die vlogs van Mascha zo verdrietig :cry:

4 likes

Echt waaarom is Mascha uitgenodigd voor Collision 4? Glory doet steeds gekkere dingen om relevant te blijven. Of misschien is het Videoland wel

8 likes

Ze heeft ook een bokscarriere gehad, wist je dat niet?

37 likes

Wat ziet Cynthia er hier prachtig uit zeg! Stralend! :heart_eyes::fire:

https://www.instagram.com/p/CjcWhpYDNFy/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

32 likes

Cynthia is nu weer helemaal gestopt met drinken. Bij haar moet alles meteen zo super extreem. Wel grappig dat ze gisteren op instagram de vraag kreeg waarom ze alles zo extreem doet, maar zelf vond ze dat wel meevallen.

12 likes

Een periode niet drinken vind jij zooo super extreem? :sweat_smile: Ik vond het heel goed hoe ze uitlegde dat hobby’s kunnen komen en gaan en dat je soms (tijdelijke) obsessies hebt met dingen

40 likes