Beutyblogtopic XL #14

Ik vind het wel weer bijzonder dat het gedeeld moet worden. Kennelijk is het dus tócht een ding om te stoppen met drinken (en is het wel heel anders dan stoppen met mayonaise eten (wat?? Hoor ik velen denken. Ze trok in een reel de vergelijken met het stoppen net mayonaise eten, waar niemand van op zou kijken.))

Overigens; als ik haar fysieke en met name mentale klachten zo lees kan ik niet anders concluderen dan dat ze wel te veel dronk.
Te veel is relatief natuurlijk. Te veel voor haar. Ze heeft het immers over een schaamte- en schuldgevoel.

7 likes

Ik denk dat het vooral komt omdat ze ook ineens bloedje serieus wijn cursussen ging doen, dan valt dat extra op.

28 likes

Als ik van 4 glazen wijn op een hele week een kater zou krijgen zou ik ook acuut stoppen…

59 likes

Ze schreef in een latere story dat het boek van Evi Hanssen voor haar een eye-opener was om hiermee te starten. Nou heb ik dat boek toevallig net vorige week ook uit en cynts antwoord op waarom ze is gestopt is ook bijna letterlijk gecopy-paste uit dat boek :smiling_face_with_tear:

13 likes

Het kunnen toch gewoon dezelfde redenen zijn?

6 likes

Kun je er dan gewoon echt slecht tegen of heb je het aantal glazen toch even naar beneden bij gesteld :thinking:

3 likes

Waarom zou iemand zich niet slecht kunnen voelen van 4-5 glazen wijn? Het lijkt alsof sommige mensen zich persoonlijk aangesproken voelen door iemands keuze om (tijdelijk) niet te drinken.

11 likes

Ja maar mensen die niet drinken zijn saaahaaaaai

20 likes

Nee die zijn ongezellig!

6 likes

What’s next?? Op vakantie naar Ameland?! Kaiserbroodjes ipv croissants?!

33 likes

Dadels met boterhamworst

24 likes

Misschien moet ze dan toch maar weer gaan hardlopen of wielrennen

10 likes

Dit leest zoals hoe mensen de huisarts vertellen hoeveel ze drinken.

18 likes

Jij bent ook het type-klok-klepel en dan in de verkeerde hoek zoeken… :rofl:

9 likes

Volgens mij zegt @Softijs nergens dat helemaal stoppen met drinken super extreem is. Ik vatte het meer op als: ‘Bij Cynthia lijkt het altijd alles of niets te zijn’, dus bijvoorbeeld heel veel (delen over) sporten/aquarellen/foto’s van croissants. Het is nooit een ‘beetje meer’ of ‘een beetje minder’, maar altijd óf 100% ergens voor gaan óf het helemaal links laten liggen. Over haar keuze m.b.t. (geen) alcohol heb ik verder geen oordeel/mening. Waarom zou ik? Het gaat me helemaal niks aan wat ze wel of niet doet.

4 likes

Nee Terschelling volgens mij

3 likes

Wanneer mensen denken dat Cynthia “extreem” is :face_with_raised_eyebrow:
En die fases van haar, heeft niet iedereen dit? Hoeveel mensen starten met diëten als goed voornemen in januari, en wie heeft er niet eens een hobby uitgeprobeerd waarvan je achteraf dacht dat dit eigenlijk toch niks voor jou is.
Sporten is bij haar daarnaast geen fase want ze doet het al meer dan 3 jaar en is onderdeel van haar dagelijkse leven en ze geeft aan nooit nog terug te willen naar hoe het ooit was

25 likes

Wat is dit nou weer voor rare speculatie

19 likes

Valt mij nu pas op dat Mascha 10 keer zoveel volges heeft, als Cynthia…10 keer!! Echt bizar…

4 likes

Ja Mascha vlogt toch ook dagelijks en Cynthia niet :smiling_face_with_tear:

5 likes