Beutyblogtopic XL #14

Ja dat denk ik ook! Ik vind dat wel heel fijn, want ik durfde tot vorig jaar nog steeds geen crop tops aan terwijl ik ze vaak wel leuk vind. En doordat je zo veel verschillende mensen op straat ziet lopen met een crop top heb ik ook eindelijk eens de stap genomen zoiets aan te trekken. Dat had ik als tiener nooit gedaan.

12 likes

Ja klopt, ik werk op een middelbare school en iedereen ziet er hetzelfde uit, vind dat best jammer eigenlijk. Kan de alternatievelingen op één hand tellen.

6 likes

Ja logisch toch haha een uniform is waarschijnlijk niet hun smaak en dit wel, gaat daar meer om dan dat ze uniek willen zijn

7 likes

Ben wel echt benieuwd wat er gaat gebeuren met alle mensen met fillers in billen, gezicht of permanente wenkbrauwmake-up als dat eng dunne wenkbrauwen en low rise broeken weer in komen. Zullen ze het dan laten verwijderen? Of doen ze dan niet meer mee aan het insta perfecte plaatje?

13 likes

Permanente make-up is niet 100% permanent. En ik mag hooooopen dat iedereen geleerd heeft van het epileren van de wenkies.

5 likes

dunne wenkbrauwen vind ik wel chill, die van mij zijn nooit meer helemaal hersteld na dat jarenlange ge-epileer

11 likes

Ik werk naast het grafisch lyceum en daar barst het van de alternatievelingen en je merkt dat ook de 90s surfer/skate look weer in opkomst is.

7 likes

Had ik mijn Miss Sixty low-rise broeken nou maar nooit weggegooid! :wink:

(Vroegah, toen een cropped top nog gewoon een naveltruitje heette :older_woman:)

20 likes

Alsof volwassenen dit anders doen

9 likes

Huh, de Amerika vlogs komen pas na eind juni als ze weer terug zijn. Ze heeft toch een editor? Waarom niet die beelden doorsturen zodat die aan de slag kan :sweat_smile:

6 likes

Pfff Mascha zit al dagenlang in de vlogs te zeuren dat het editen zooooveel werk is en dat ze allemaal reacties krijgt dat ze niet teveel moet werken in Amerika hoor!! En dan zegt ze steeds “wat vinden jullie…” Volgens mij was ze al lang van plan om de vlogs niet te editen daar, zeg dat dan gewoon in plaats van steeds om “goedkeuring” te vragen. Tips om dan weekvlogs te maken of gewoon een paar Amerika vlogs ipv elke dag doet ze ook niks mee. Ik weet niet waarom ik dit zo irritant vind :joy:

15 likes

Omdat ze de neiging heeft om problemen voor zichzelf te maken waar dat niet nodig is, zeker als het gaat om planningen. Tenminste dat is mijn mening.

@papierhier volgens mij edit Gregor de vlogs en kijkt Mascha die na.

11 likes

Ja ze voorziet dus al dat het een probleem gaat zijn maar doet er alsnog niks mee, dat is een soort laksheid waar ik slecht tegen kan haha

13 likes

Dit dus. Voor mij is de schijnheiligheid hiervan de irritatiefactor.

10 likes

Dit doet ze alleen maar omdat haar volgers zeggen dat ze wel voldoende rust moet nemen hoor!!!

4 likes

Ze dekt zich van te voren altijd op die manier in.
Dan zegt ze in de vlog op zo’n Jezus aan het kruis manier van “ik weet dat ik het toch nooit goed doe maar wat vinden jullie? Zal ik wel of geen krikut video van 5 uur opnemen voor de zaterdag video???” En die video maakt ze dan sowieso want de vlogs lopen een week achter, maar als er dan kritiek op de krikut video komt kan ze zeggen: “ik zei het toch? Ik kan het nooit goed doen!!11”

26 likes

Ik denk altijd dat vloggers al die vragen puur voor engagementscore stellen. Zie je bij Elise en Bonnie ook, echt de domste vragen om tips ofzo die je gewoon kunt googelen en niet na een paar dagen in je comments hoeft te lezen

20 likes

Ik dacht trouwens dat het voor YouTube een funest was om niet regelmatig te posten :thinking:

2 likes

Denk haast dat het voor haar niet echt uitmaakt. Ze groeit volgens mij niet echt meer, dus het algoritme heeft ze niet nodig. De kijkers die ze nu heeft kijken toch wel ook al heeft ze een maand niks gepost.

7 likes

Ze vlogt toch alleen maar voor zichzelf want leuk voor later

7 likes