Beutyblogtopic XL #14

Zou het daaraan liggen?

5 likes

Gok ik maar hoor

11 likes

Nou, nee. Mascha (je kan haar naam toch gewoon spellen?) heeft een veel grotere groep bereikt.

9 likes

Ik kan me voorstellen dat al die “fans van Mila” (yikes) ook wel iets extra’s doen in de aantallen toch?

3 likes

Zeker niet! Stond hierboven ook al, “helpt mee” misschien

7 likes

Ten tijde van haar wijnhobby zal het eerder 4-5 flessen zijn. Want je moet proeven en weggooien is zonde.

3 likes

Dat weet jij niet en wat boeit het.
Blegh dat veroordelende toontje, gruwelijk

7 likes

Tijdens het opmaken vanochtend moest ik ineens denken aan ‘Vergeet je neusvleugels niet!!’ Dat was een comment op een blog van Cynthia (toen nog misslipgloss) :smiley:

3 likes

Zo te zien heeft Vera nu een podcast over mentale gezondheid.

17 likes

Goed dat ze het bespreekt maar ik word wel een beetje moe van al die podcasts van iedereen hoor

38 likes

Dan ga je het toch niet luisteren

14 likes

Er zijn ook miljoenen websites en miljoenen youtube videos en duizenden boeken etc etc

8 likes

Dan klik je toch rechtsboven op het kruisje als het je niet bevalt

:grimacing:

(Eerlijk, hoe vaak hebben we dat wel niet gelezen in de ware blogtijden?)

13 likes

Ah wat leuk!!

7 likes

Linksboven want ik heb een Mac!!!

15 likes

Lig weer dubbel om Mascha. Ze vertelt dat ze toen ze klein was met speelkaarten tarot heeft gelegd en dat toen uitkwam dat iemand ging scheiden. niemand nam haar serieus want ze was klein, maar het is toch uitgekomen! Wat heeft ze toch veel talenten

19 likes

Ja eigenlijk is het probleem tegenwoordig dat influencers ov-er-al zijn :sweat: niet alleen meer op instagram maar ook alle andere social media kanalen. En spotify. En de boekhandel. En in de kruidvat… en ga zo maar door.

4 likes

Genoeg keuze verder als je niets van een influencer wilt zien of horen.

4 likes

Podcasts zijn de nieuwe blogs lijkt het. Niemand blogt meer maar ze willen wel hun verhaal kwijt. Persoonlijk vind ik het wel leuk hoor, al die verschillende onderwerpen en als er iets interessants is dan luister ik die ene aflevering zonder meteen de show te volgen. Wat stommer is, zijn van die shows die zo interessant zijn maar dan na 3 afleveringen ineens nooit meer uploaden zonder aankondiging. Dan kostte het toch teveel tijd ofzo.

1 like

Ik mis echt de tijd van het bloggen. Elke dag was weer een feestje.

32 likes