Ja die heb ik gezien, maar vond het nou niet overkomen alsof ze M. nou weer zo woke vond. Het staat er iig niet letterlijk zoals het hier gesuggereerd wordt
Ik denk bij dingen als " Mila vind dit zo geweldig". Het meer was dat Mas vraagt “Vind je dit mooi?”. En dat mila dan “Ja” antwoord. En dat Mas dan weer mega overdrijft.
haha ik krijg een flashback naar dat lief is lief verhaal
Ik zeg hup op de arm tattoeren die poster
Ik vind het nogal gezocht.
En ik krijg zowat de indruk dat je er, zou het zo zijn, blij om bent omdat je hier weer verontwaardigd kan komen doen.
Voor je eigen portfolio.
Zoals @Nescio al zegt, vind ik het ook redelijk vergezocht en beetje gevalletje op alle slakken zout leggen. Tuurlijk Mascha overdrijft graag en waarschijnlijk dat M. 2x naar die poster heeft gewezen en er meteen van gemaakt wordt dat ze er obsessed mee is.
Maar ze zegt nergens ‘‘Kijk M. is woke’’ en die suggestie werd hier wel gewekt, vind ik.
Ik ben meer in shock door wat ze op haar bagel heeft. Ik kan blauwe bessen en cream cheese op een bagel gewoon niet als lekker zien?
Omg heerlie
Is oprecht wel lekker haha. Beetje als jam en cream cheese. Cream cheese heeft niet echt een uitgesproken smaak je kan dr alles bij pleuren.
Ik denk automatisch aan de kruidenkaas versie.
En daar geef ik dan weer mijn mening over, gebeurt ook vaker op een forum.
En ik heb volgens mij ook niet gezegd dat jij het als eerste gepost hebt
Jullie hebben niet geknikkerd hoor
Ik zou echt alleen maar bezig zijn met de dollar koers, die nu echt om te huilon is
Ja ze heeft natuurlijk ook nog die goedlopende agenda’s en veel andere dingen gehad. Dat vind ik wel knap van haar
Zou dat team dan business class hebben gevlogen? Of zijn ze net zo gewoontjes als de foefs en vliegen ze gewoon economy in een legging.
Zou dit ook niet een stuk zogezegd betaald worden door de zichtbaarheid, reclame die Mas hen nu geeft?
Volgens mij betaalt ze het niet gewoon zoals wij het zouden doen. Maar mss ook net met een insta post en dergelijke ( gedeeltelijk dan toch).
wow maar hoezo is dat financieel interessant? Je hebt in Florida toch ook gewoon aannemers?
Als dat zo is dan zou ze dat moeten vermelden en volgens mij is ze daar redelijk strikt in
Ohja dat is ook waar. Daar had ik niet aan gedacht.
Dus gewoon massa’s geld .
Geen wonder dat ze dit keer economy vliegen. Je moet ergens op besparen