Ja ik mis het ook. Vooral de weekoverzichten die op maandag werden geplaatst vond ik zo leuk.
Ik snap het gewoon echt niet deze verschuiving. Een blogpost kun je tenminste lekker snel en stiekem lezen en een podcast moet je echt actief luisteren. Ik wil de blogs terug.
Is dat niet gewoon het gevolg van hoe de maatschappij nu in elkaar zit? Om een blog te lezen moest je daar echt je volle aandacht aan besteden, tijdens het luisteren van een podcast kun je duizend en één andere dingen doen (instagrammen bijvoorbeeld). En ik zie tegenwoordig nog maar zelden mensen van de blog/YouTube/instagram generaties zich focussen op 1 ding tegelijkertijd.
Ja, ben ik ook helemaal met je eens. En ik wilde eerste ook zeggen dat schrijven misschien moeilijker is dan praten, maar ik weet niet of een podcast maken daarom ook makkelijker is. Lijkt me ook wel veel tijd in te gaan zitten.
Maar ik merk dat ik dat juist andersom heb. Blogs scan ik makkelijker door en kan ik verder met m’n bezigheden. Een podcast kan dat voor mijn gevoel niet. Ik ben sneller afgeleid, omdat ik echt het gesprek wil volgen. Plus op je werk kan je niet altijd met je koptelefoon op zitten, maar goed. Dat is met thuiswerken nu ook weer helemaal anders.
4e wordt met de trein en 5e met de flixbus. Haar 6e reis is op de fiets en daarna de benenwagen.
Lekker met dr voeten op de stoel ook
Een vlog van Mascha in de Flixbus lijkt me wel top eerlijk gezegd
Nou zo zie je maar weer dat de huidige crisis iedereen raakt hè. Van first naar business naar economy
Ze wil graag een schouderklopje denk ik
“ps ik vloog in legging.”
Ok cool. Gefeliciteerd. Ook een prestatie naast het je tussen de plebs bevinden terwijl je voor de 2e keer dit jaar naar Amerika vliegt.
Dit zegt ze omdat ze een poll had met: legging of joggingbroek? Waarvan de uitslag 50/50 was.
Dat zelfingenomen gezicht er ook bij
Dat van die legging was vanwege haar poll van een dag ervoor denk ik.
Toen vroeg ze wat iedereen het fijnste vond om in te vliegen. Joggingpak of legging. Uitslag was 50%-50%.
Dit feit maakt het niet veel beter
‘Het leren dat je op allerlei manieren kunt reizen.’
Ben zooooo benieuwd naar Mas en Mil in de Flixbus!
Misschien zelfs wel met de tram?!
Hahahahaha is dit het satirische account van Mascha?
Speldgloss
Die blik… je ziet haar gewoon zo hard balen
Oh jaaa! De sneak peeks. Heerlijk vond ik dat. Ik had toen ook Bloglovin’, die verzamelde alle nieuws posts van je favoriete blogs en had je alles in 1 overzicht.