Beutyblogtopic XL #14

Ja hallo zonder deze producten had je nooooit makeup kunnen verwijderen hoor.

9 likes

En dan in de kruidvat staan en overal reviews van opzoeken voordat je een nieuwe mascara aanschaft 🥹

22 likes

Ik doe dit nog steeds

18 likes

Ik zat pas op m’n 29ste voor het eerst in een vliegtuig, maar verschil moet er wezen :joy:

21 likes

Haha ik wel :joy:

29 likes

Ja schuldig! Geef mij die tijd maar weer. :grin:

4 likes

Oh jawel, bij lipproducten check ik bijvoorbeeld vaak snel even de swatches. Scheelt weer een teleurstelling :joy:

3 likes

Haha oh nee sorry, dat niet echt eigenlijk. Ik Google het dus inderdaad ook terwijl ik in de/het Kruidvat voor het schap sta en dan kijk ik eigenlijk vooral naar welke foto’s ik het meest betrouwbaar vind

4 likes

nou als het die witte nyx eyeliner is geloof ik dit direct

4 likes

Welke dan? Zit net haar stories te kijken, maar dit niet

4 likes

Dat ze obsessed was door een poster?

3 likes

Ja die heb ik gezien, maar vond het nou niet overkomen alsof ze M. nou weer zo woke vond. Het staat er iig niet letterlijk zoals het hier gesuggereerd wordt

18 likes

Ik denk bij dingen als " Mila vind dit zo geweldig". Het meer was dat Mas vraagt “Vind je dit mooi?”. En dat mila dan “Ja” antwoord. En dat Mas dan weer mega overdrijft.

33 likes

haha ik krijg een flashback naar dat lief is lief verhaal

8 likes

Ik zeg hup op de arm tattoeren die poster

22 likes

Ik vind het nogal gezocht.
En ik krijg zowat de indruk dat je er, zou het zo zijn, blij om bent omdat je hier weer verontwaardigd kan komen doen.
Voor je eigen portfolio.

10 likes

Zoals @Nescio al zegt, vind ik het ook redelijk vergezocht en beetje gevalletje op alle slakken zout leggen. Tuurlijk Mascha overdrijft graag en waarschijnlijk dat M. 2x naar die poster heeft gewezen en er meteen van gemaakt wordt dat ze er obsessed mee is.
Maar ze zegt nergens ‘‘Kijk M. is woke’’ en die suggestie werd hier wel gewekt, vind ik.

13 likes

Ik ben meer in shock door wat ze op haar bagel heeft. Ik kan blauwe bessen en cream cheese op een bagel gewoon niet als lekker zien?

12 likes

Omg heerlie

5 likes

Is oprecht wel lekker haha. Beetje als jam en cream cheese. Cream cheese heeft niet echt een uitgesproken smaak je kan dr alles bij pleuren.

2 likes