Beutyblogtopic XL #14

:exploding_head:

5 likes

Wat valt er niet aan te lukken, je gaat zitten en een paar uur later stap je uit. Dat geldt voor iedereen in het vliegtuig (passagiers), wat een omhooggevallen persoon is het geworden

27 likes

Denk wel dat ze vooral bedoelt met klein kind. Verre reis met een peuter lijkt mij ook echt heftig

6 likes

Waarom shamen ze het oude interieur? Die klok als voorbeeld nu, maar ook Masha met de keuken in dat andere huis.

3 likes

Je mag toch wel iets lelijk vinden

9 likes

Leuk is anders maar genoeg mensen die het doen hoor. Iedereen kan het, maar als ik het geld ervoor had zou ik ook altijd business vliegen. Helaas ben ik een arme stakker.

4 likes

Tuurlijk (daarom zijn we ook hier :see_no_evil:) Maar ik vind het nog steeds heel raar om zoiets op je bedrijfs Insta te zetten. Heb op het werk ook wel eens dat de site van een klant uit 2015 niks is, maar dat zouden we bijvoorbeeld nooit op de socials zetten.

2 likes

Bedoelt ze niet met gregor z’n rugklachten/ hernia?

2 likes

Als ik het geld had zou ik ook liever business vliegen met mijn kind onder 2 voor een lange reis. Dat betekent plat kunnen liggen en slapen en iets meer ruimte. Vond op schoot economy met een kind van 1 wat continu wil lopen en kruipen maar stil moet zitten best heftig. Slapen op schoot lukte nauwelijks en zat voor mij kut… maarja alsnog mega luxe om uberhaupt op vakantie te gaan.

Vanaf 2 eigen stoel kopen is dan waarsch chiller want eigen plek en zijn ze wat ouder dus kunnen worden afgeleid met ipad

3 likes

Als ik het geld had zou ik eens ophouden met zo bizar vaak zulke lange vluchten doen en gewoon lekker thuisblijven. Zonder zoveel geld trouwens ook.

11 likes

Pfff als ik mascha haar stories zo zie word dat huis echt een villa kakelbont on steroids. :face_with_spiral_eyes:

10 likes

De ~frozen section~

15 likes

Dacht in eerste instantie dat ze een gedeelte bedoelde waar ze merch van Frozen verkopen

31 likes

En wat is het überhaupt? ā€œDit soort dingenā€ wtf :face_with_raised_eyebrow:

5 likes

Ik weet niet waarom me dit genoeg boeit om dit te vragen, maar ik zie in haar stories dat ze bestek en messen koopt met zo’n kleurtje op de lemetten/ijzeren delen.

Blijft zoiets mooi bij veelvuldig gebruik en de vaatwasmachine?

6 likes

Ik weet niet wat de kwaliteit van Walmart is. Maar op de verpakking staat wel 25 jaar garantie.

6 likes

Ja zeker wel maar in mijn ervaring wel alleen als je een beetje een goed merkt koopt (bv Laguiole of EME)

4 likes

Had je anders verwacht dan?

4 likes

Ik had het wel iets minder extreem verwacht haha

5 likes

Niet te vergeten de gepersonaliseerde handdoeken met quotes van de foefs gemaakt door Le Olive.
Ik denk wel dat het eindresultaat er mag wezen, al spookt wel continu de gedachte door mijn hoofd (bij het zien van al deze details) dat het zo zonde is van het geld en het werk wanneer je huurders treft die deze dingen gewoon gaan meenemen of iets gaan vernielen.

12 likes