Ik denk automatisch aan de kruidenkaas versie.
En daar geef ik dan weer mijn mening over, gebeurt ook vaker op een forum.
En ik heb volgens mij ook niet gezegd dat jij het als eerste gepost hebt
Jullie hebben niet geknikkerd hoor
Ik zou echt alleen maar bezig zijn met de dollar koers, die nu echt om te huilon is
Ja ze heeft natuurlijk ook nog die goedlopende agenda’s en veel andere dingen gehad. Dat vind ik wel knap van haar
Zou dat team dan business class hebben gevlogen? Of zijn ze net zo gewoontjes als de foefs en vliegen ze gewoon economy in een legging.
Zou dit ook niet een stuk zogezegd betaald worden door de zichtbaarheid, reclame die Mas hen nu geeft?
Volgens mij betaalt ze het niet gewoon zoals wij het zouden doen. Maar mss ook net met een insta post en dergelijke ( gedeeltelijk dan toch).
wow maar hoezo is dat financieel interessant? Je hebt in Florida toch ook gewoon aannemers?
Als dat zo is dan zou ze dat moeten vermelden en volgens mij is ze daar redelijk strikt in
Ohja dat is ook waar. Daar had ik niet aan gedacht.
Dus gewoon massa’s geld .
Geen wonder dat ze dit keer economy vliegen. Je moet ergens op besparen
Wat valt er niet aan te lukken, je gaat zitten en een paar uur later stap je uit. Dat geldt voor iedereen in het vliegtuig (passagiers), wat een omhooggevallen persoon is het geworden
Denk wel dat ze vooral bedoelt met klein kind. Verre reis met een peuter lijkt mij ook echt heftig
Waarom shamen ze het oude interieur? Die klok als voorbeeld nu, maar ook Masha met de keuken in dat andere huis.
Je mag toch wel iets lelijk vinden
Leuk is anders maar genoeg mensen die het doen hoor. Iedereen kan het, maar als ik het geld ervoor had zou ik ook altijd business vliegen. Helaas ben ik een arme stakker.
Tuurlijk (daarom zijn we ook hier ) Maar ik vind het nog steeds heel raar om zoiets op je bedrijfs Insta te zetten. Heb op het werk ook wel eens dat de site van een klant uit 2015 niks is, maar dat zouden we bijvoorbeeld nooit op de socials zetten.
Bedoelt ze niet met gregor z’n rugklachten/ hernia?
Als ik het geld had zou ik ook liever business vliegen met mijn kind onder 2 voor een lange reis. Dat betekent plat kunnen liggen en slapen en iets meer ruimte. Vond op schoot economy met een kind van 1 wat continu wil lopen en kruipen maar stil moet zitten best heftig. Slapen op schoot lukte nauwelijks en zat voor mij kut… maarja alsnog mega luxe om uberhaupt op vakantie te gaan.
Vanaf 2 eigen stoel kopen is dan waarsch chiller want eigen plek en zijn ze wat ouder dus kunnen worden afgeleid met ipad