Beutyblogtopic XL #14

Ja maar Mila heeft deze trip al geleerd dat ze niet altijd maar business kan vliegen.

20 likes

Ik vind het wel echt aso. Je hebt het artikel nog niet betaald en daardoor is het nog niet van jou, maar van de winkel. Daarmee is het feitelijk diefstal, het is alleen nog niet strafbaar. Wacht gewoon even 10 minuten totdat je het daadwerkelijk hebt betaald of neem zelf iets te eten mee voor je kind.

14 likes

Zijn vader is overleden toch. Dan mag hij best wel even aan zichzelf denken. De rest van je bericht vind ik ook nogal bitchy

38 likes

Maar totaal irrelevant voor wat je wil zeggen toch? Als t je idee is dat dat amerikaans is dan had amerikaanse kennis voldoende info geweest.

12 likes

Ik denk dat jij beter kan mee posten op een ander forum dan hier…
Misschien dat je zelf iets mee hebt gemaakt waardoor je dit allemaal zegt en zo denkt. Want dit is echt niet ok.

26 likes

Welkom :hugs:

49 likes

Ok troll

32 likes

Is dit Facebook ofzo? Je eerste berichten hier en dan zó de plank misslaan. Knap hoor.

18 likes

Leuk beetje sensatie hier zo op de late avond

31 likes

Goed lezen.

18 likes

Ja: je gebruikt/eet/drinkt iets wat niet van jou is (en wat ook op gaat, je leent het niet ofzo, het komt niet terug). Dat is eigenlijk te omschrijven als diefstal: je eigent je iets toe wat (nog) niet van jou is. Maar het is pas een strafbaar feit als je daadwerkelijk zonder te betalen de kassa passeert. Iemand kan zijn jas volstoppen met bier, maar het personeel kan pas actie ondernemen na het passeren van de kassa.

10 likes

Ik vind het aso. Maar dat vind ik ook van eten en drinken meenemen in een winkel.

4 likes

Hoeft toch ook niet?

Ik vind het aso, maar ben wel hypocriet want als ik een hongerig kind bij mij heb, die op tilt slaat, dan zwicht ik soms (wat het alleen maar erger maakt, aangezien mijn kind dit gaat onthouden)

Edit: dit is dan wel iets wat afsluitbaar is dus bijv rijstwafels oid die per stuk(s) verpakt zijn, geen gore banaan ofzo. En ik pak dan ook altijd de zelfscanner :grimacing:

5 likes

Zelden iemand zo’n slechte start zien maken hier :joy:

29 likes

Maar als je kind vervelend doet dan is het toch heel slecht om eraan toe te geven. Een kind kan je toch leren dat iets waar je nog niet voor hebt betaald niet van jou is. Een beetje discipline is toch goed, ik geloof namelijk niet dat alles wat gegeten wordt ook wordt afgerekend.

15 likes

Het werd ook allemaal met elke zin erger en erger. Denk dat ze het eerst heeft geprobeerd op het vivaforum maar dat er ook daar geen match was

6 likes

Haha ja helemaal eens hoor. Ik zeg mn kind (bijna 4) ook regelmatig dat we eerst moeten afrekenen, voordat hij iets openmaakt/opeet. De situaties waarin ik zwicht is als ik weer eens om 18:00 uur nog snel avondeten moet halen, nadat ik die kids doodmoe heb opgehaald uit de opvang. Dan koop ik mn eigen falen in time management (met als gevolg hangry kinderen) af met eten :face_with_peeking_eye:

7 likes

Ik wil best beginnen hoor.
Ik ben het eens met alles hierboven :sunglasses:

1 like

Dit is ook altijd zo’n dooddoener he. Veel plezier morgen in de kantoortuin Buuf

11 likes