Als ik het geld had zou ik eens ophouden met zo bizar vaak zulke lange vluchten doen en gewoon lekker thuisblijven. Zonder zoveel geld trouwens ook.
Pfff als ik mascha haar stories zo zie word dat huis echt een villa kakelbont on steroids.
Dacht in eerste instantie dat ze een gedeelte bedoelde waar ze merch van Frozen verkopen
En wat is het überhaupt? “Dit soort dingen” wtf
Ik weet niet waarom me dit genoeg boeit om dit te vragen, maar ik zie in haar stories dat ze bestek en messen koopt met zo’n kleurtje op de lemetten/ijzeren delen.
Blijft zoiets mooi bij veelvuldig gebruik en de vaatwasmachine?
Ik weet niet wat de kwaliteit van Walmart is. Maar op de verpakking staat wel 25 jaar garantie.
Ja zeker wel maar in mijn ervaring wel alleen als je een beetje een goed merkt koopt (bv Laguiole of EME)
Had je anders verwacht dan?
Als ik die trap zie heb ik er nog niet heel veel vertrouwen in.
Ik had het wel iets minder extreem verwacht haha
Niet te vergeten de gepersonaliseerde handdoeken met quotes van de foefs gemaakt door Le Olive.
Ik denk wel dat het eindresultaat er mag wezen, al spookt wel continu de gedachte door mijn hoofd (bij het zien van al deze details) dat het zo zonde is van het geld en het werk wanneer je huurders treft die deze dingen gewoon gaan meenemen of iets gaan vernielen.
Als dit rvs is en het is met een speciale techniek gedaan blijft dit altijd mooi. Als het nep is en er dus overheen gespoten nee dan niet.
Lol ik dacht dat het over het bestek ging
In zon mega winkel denk ik ja waarom niet. Maar volgens mij zitten er in of naast zon walmart ook een starbucks en andere vreet dingen. Waarom haal je daar dan niet wat.
Ik zou echt bang zijn dat ineens de politie op me af komt in de Walmart.
Daarnaast vind ik het ook aso.
Je kunt toch éven wachten tot je ‘snackje’ hebt afgerekend.
Wij deden dat ook altijd met mijn ouders als we naar de Auchan ( grote Franse supermarkt) gingen. Dan mocht ik altijd al een chocoladekoek ofzo. Ze hadden mij ook wijsgemaakt dat dit enkel in die winkel mocht . We liepen daar ook iets langer rond dan in de gemiddelde supermarkt.
En ik heb mijn peuter heel af en toe ook wel al eens iets al in de winkel gegeven als ze mega hangry zijn.
Ik vind het niet zo’n probleem