Snackje zou verboden moeten worden
Bah echt gore plaatjes als je âfrozen sectionâ googlet
Wat een vreselijk bestek ook
Ik vind het tegelijkertijd aso maar het mag en kan denk ik wel, vooral in zoân enorme Walmart. In een kleinere winkel zou ik het niet doen. Maar het is ook wel een beetje white privilege hoor, denk niet dat zwarte mensen dit snel zouden doen, want die worden dan beticht van stelen.
Vind dit echt heel vreemd, ik trek in de Ikea toch ook niet alvast een pak koekjes open omdat het zoân grote winkel is?
Ik denk dat er wel mensen zijn die dat doen. Zie het in ieder geval wel eens in de AH en vind zulke mensen heel irritant. Weet niet precies waarom, want het is niet mijn winkel dus boeiend maar toch aso
Als ik de poll zie ben ik duidelijk in de minderheid maar ik zie het probleem niet. Als ik in de AH ben en ik heb dorst drink ik ook alvast van het flesje water voordat ik afreken
ik vind het vooral een beetje onbeschaafd, ik bedoel je vergaat echt niet letterlijk van de dorst op dat moment dat je je niet in kan houden ofzo. Maar goed ik denk dat die winkels het op zich wel goed vinden als je maar betaalt maar helemaal netjes vind ik het niet.
Wel kut als je er dan bij de kassa achterkomt dat je geen saldo hebt/je pinpas niet bij je hebt. Vind dat het gewoon een beetje, het is nog niet van jou dus wacht gewoon ff 5 minuten tot het dat wel is
Maar zoân broodje zit toch in een zakje?
Ik vind het wel aso om een hele verpakking open te maken, en alvast te gaan drinken en eten. Maar met bijvoorbeeld een croissantje zie ik het probleem niet. Kreeg vroeger ook regelmatig zakjes met halve croissants om af te rekenen. Maakt mij het uit of er een heel of half croissantje in zit, was voor mij niet meer of minder moeite.
Waar het verschil met een verpakking in zit kan ik niet uitleggen. Gevoelsmatig denk ik ofzo.
Ik vind dat dit alleen prima is is bij een hersluitbare verpakking die voorziet in een eerste levensbehoefte of tijdens een 'noodâgeval. Bijvoorbeeld een flesje water bij oververhitting of halve uitdroging waar je alvast wat slokjes uitneemt, of druivensuiker ofzo, omdat je bijna van je eigen af gaat (heb ik dus 1 keer gedaan in mijn zwangerschap). Voor de rest vind ik het niet netjes, dan wacht je indd even tot na het afrekenen.
Op het moment dat je iets al openmaakt wat je nog niet hebt afgerekend dan zou de winkel er extra op moeten letten of je het nog gaat afrekenen. Ik heb genoeg mensen gezien die na het openmaken van een zak snoep een nieuwe zak gaan pakken die nog niet open is. Als je een broodje eet en je houdt de zak in je hand dan valt het niet op dat je nog niet hebt betaald, misschien had je get eerder al gekocht. Ik vind het ontzettend aso. Als ik een bakje met gesneden fruit openmaak en eet en ik die het bakje weer weg in de winkel dan is dat stelen. Je moet ervan uitgaan dat mensen eerlijk zijn maar helaas is niet iedereen eerlijk. Bovendien ga je niet dood als je even een kwartier wacht, leer je kind dat ze even moeten wachten en niet alles direct krigen.
Ja maar Mila heeft deze trip al geleerd dat ze niet altijd maar business kan vliegen.
Ik vind het wel echt aso. Je hebt het artikel nog niet betaald en daardoor is het nog niet van jou, maar van de winkel. Daarmee is het feitelijk diefstal, het is alleen nog niet strafbaar. Wacht gewoon even 10 minuten totdat je het daadwerkelijk hebt betaald of neem zelf iets te eten mee voor je kind.
Zijn vader is overleden toch. Dan mag hij best wel even aan zichzelf denken. De rest van je bericht vind ik ook nogal bitchy
Maar totaal irrelevant voor wat je wil zeggen toch? Als t je idee is dat dat amerikaans is dan had amerikaanse kennis voldoende info geweest.
Ik denk dat jij beter kan mee posten op een ander forum dan hierâŠ
Misschien dat je zelf iets mee hebt gemaakt waardoor je dit allemaal zegt en zo denkt. Want dit is echt niet ok.
Welkom
Ok troll
Is dit Facebook ofzo? Je eerste berichten hier en dan zĂł de plank misslaan. Knap hoor.