Ik ga echt vaak even snel naar de supermarkt nadat ik ergens ben geweest. Dan kan het voorkomen dat ik honger heb. En ja dan koop ik veel te veel maar ik vind het juist raar dat je nooit met honger in de supermarkt staat.
Haha nou ik heb mijn leven echt niet zo goed op orde, dat ik dit soort incidenten kan voorkomen. Als ik met de auto uit werk kom, mijn kinderen dan om 18:00 uur van de opvang haal en dan zelf nog eten moet halen, omdat ik niets in huis heb en mijn vriend in het buitenland zit, ja dan moeten ze toch echt ff mee de supermarkt in.
edit: en ja dan geef ik dus liever ff een rijstwafel in de supermarkt aan mn kinderen, dan dat gekrijs in mn oor heb na een lange dag
Het wordt nu gedaan alsof er mensen zijn die hier zeggen dat ze dagelijks met hongerige kinderen in de supermarkt zakken chips opentrekken, maar dat heb ik niet gelezen.
Maar het is zeker mooi streven om altijd een snackje in de tas of auto te hebben, maar daar ben ik echt te chaotisch voor
Ik heb het over de volwassenen die âbijna gestrekt gaanâ als ze geen sultana eten in de supermarkt, niet per se over krijsende kinderen.
Of zooooooân dorst dat je echt een slokje water moet nemen.
Ik heb nog het meeste moeite met het woord âsnackjeâ
Al eet je in de supermarkt een croissant op en reken je 'm niet af, donât care
Ja, ik denk dan zeg dan gewoon âik heb dan zin in een sultana en geen zin om te wachten dus eet ik het dan vast op in de supermarktâ zonder al die zogenaamde excuses erbij. Own het dan gewoon.
Ik voelde me laatst al opgelaten toen ik een slok drinken uit mijn eigen drinkfles moest nemen vanwege een kriebelhoest, maar dat is weer een ander uiterste.
Blikje bier en een bifi worstje erbij
Ik ga gewoon gestrekt zonder. Krijsend op de grond.
Ik heb een keer een zak pata.t en een doos pikantoâs gekocht en ging toen in de mediamarkt frituren. Heb die pan na t eten wel afgerekend.
Haha allemaal leuk en aardig wie er gestrekt gaat zonder Sultana en wie zn hangry broekpoeper (thanks voor dit woord, ik ga stuk ) een banaan geeft maar het ging over de Foefs die âvoor de experienceâ - dus gewoon voor de leuk- gaan lopen snacken in de winkel. Dat is toch gewoon ronduit aso, niks te maken met gestrekt gaan of uitgedroogd zijn.
Heeft bijna elke supermarkt wel tegenwoordig. Kraampje is een groot woord, maar wel een bak met fruit.
AH aan de ASW heeft / had het ook altijd, dat is niet bepaald Vinex iig
Ik ken dit niet. Maar hebben dan niet allemaal kinderen eerst met hun vieze snottengels aan dat eten gezeten? Dan ga ik maar gestrekt hoorâŠ
En voor de volwassenen staat er een smerige koffieautomaat met oplos-stof-koffie. Lekker hangen met Truus van om de hoek en lauwe koffie verkeerd drinken.
De koffieautomaten doen het bij jullie?
Ja je moet wel aan het begin van de dag komen, anders zijn ze leeggeroofd
Bij ons staat al maanden een out of order briefje.
Ik ben blij dat ik nooit boodschappen hoef te doen met mân kinderen. Vind het wel een beetje unsuccessful-adulting wanneer je om 18:00u met moe- en hongerige kinderen nog naar de supermarkt moet. Wat doe je jezelf aan?
Niemand doet dat voor zn plezier.
Nee dat snap ik. Wat ik niet snap is dat je dus blijkbaar zo slecht vooruit kunt denken dat het nĂłdig is.