Beutyblogtopic XL #14

Behalve dan dat de meeste mensen niet omvallen als ze die sultana even tien munten uitstellen.

Verder vooral verbaasd dat er zoveel mensen zo’n mening over hebbeb. Who cares, je rekent het daarna toch af.

15 likes

Nee!! Je hoort je op een bepaalde manier te gedragen!! Anders hoor je er niet bij. Dat is het ergste wat een mens kan overkomen. Dus hou je aan de etiketten en wees een net mens

12 likes

Jawohl 🫡

2 likes

Ik vind t goor als iemand smakkend langs me loopt. Maar ben 2x naar de walmart geweest deze reis en superlang in de rij gestaan… en vond t niet beter dan de hypermarche in Frankrijk.
Dusja als je honger hebt…
Ik heb gwn snackies in mn tas.
Nog tips voor lekkere dingen?

6 likes

Ja haha tuurlijk! Maar in dit geval ging het even over de voorkeur gestrekt van je graat vs een sultana eten.

6 likes

Mijn appie heeft gewoon een klein kraampje met appeltjes en bananen voor kinderen met een bordje erbij dat het gratis is voor de hangry broekpoeper. Denk dat je als volwassene ook wel iets mag pakken :woman_shrugging:t4:

36 likes

Staat dit er echt? :joy::joy::joy:

4 likes

Jumbo bij ons ook. Specifiek voor de kleine smullers staat erbij :joy:

4 likes

Welke benaming voor kinderen in de supermarkt is erger

• Hangry broekpoeper
  • Kleine smuller

0 stemmers

3 likes

Een bakje fruit misschien niet, maar als het echt mag zou je het toch veel vaker zien? Dan gaan mensen misschien ook wel zakken chips open trekken of iets dergelijks. Maar misschien heb je gelijk en viel het mij niet op. Ik vind het gewoon vreemd dat ze zeggen dat dit gewoon mag.

1 like

Ik ga er ook nog even over heen pissen.
Het verbaast mij vooral dat er blijkbaar zoveel mensen boodschappen gaan doen als zij of hun nazaat op het punt staan om knock out te gaan van de honger.

Hoe dan?
Je kan toch wat in je mik duwen alvorens je je boodschappenlijstje gaat afwerken?

Ben echt lost.

76 likes

Hahahahha nee natuurlijk niet :joy:

6 likes

Ja is toch raar, of als je daar zoooo gevoelig voor bent zorg er dan voor dat je zelf altijd iets bij je hebt. Neem aan dat je daar dan niet alleen last van hebt in de supermarkt maar ook op andere plekken.

20 likes

Ik ga echt vaak even snel naar de supermarkt nadat ik ergens ben geweest. Dan kan het voorkomen dat ik honger heb. En ja dan koop ik veel te veel maar ik vind het juist raar dat je nooit met honger in de supermarkt staat.

8 likes

Haha nou ik heb mijn leven echt niet zo goed op orde, dat ik dit soort incidenten kan voorkomen. Als ik met de auto uit werk kom, mijn kinderen dan om 18:00 uur van de opvang haal en dan zelf nog eten moet halen, omdat ik niets in huis heb en mijn vriend in het buitenland zit, ja dan moeten ze toch echt ff mee de supermarkt in.
edit: en ja dan geef ik dus liever ff een rijstwafel in de supermarkt aan mn kinderen, dan dat gekrijs in mn oor heb na een lange dag

Het wordt nu gedaan alsof er mensen zijn die hier zeggen dat ze dagelijks met hongerige kinderen in de supermarkt zakken chips opentrekken, maar dat heb ik niet gelezen.

Maar het is zeker mooi streven om altijd een snackje in de tas of auto te hebben, maar daar ben ik echt te chaotisch voor

27 likes

Ik heb het over de volwassenen die ‘bijna gestrekt gaan’ als ze geen sultana eten in de supermarkt, niet per se over krijsende kinderen.

15 likes

Of zoooooo’n dorst dat je echt een slokje water moet nemen.

5 likes

Ik heb nog het meeste moeite met het woord ‘snackje’

62 likes

Al eet je in de supermarkt een croissant op en reken je 'm niet af, don’t care

9 likes

Ja, ik denk dan zeg dan gewoon ‘ik heb dan zin in een sultana en geen zin om te wachten dus eet ik het dan vast op in de supermarkt’ zonder al die zogenaamde excuses erbij. Own het dan gewoon.

7 likes