Ik voelde me laatst al opgelaten toen ik een slok drinken uit mijn eigen drinkfles moest nemen vanwege een kriebelhoest, maar dat is weer een ander uiterste.
Soms denk ik wel eens dat jullie deze vlogs niet voldoende op waarde schatten. Hoe zouden we anders antwoorden krijgen op deze vragen des levens als we er daarna hier niet samen over kunnen filosoferen
Blikje bier en een bifi worstje erbij
Ik ga gewoon gestrekt zonder. Krijsend op de grond.
Ik heb een keer een zak pata.t en een doos pikanto’s gekocht en ging toen in de mediamarkt frituren. Heb die pan na t eten wel afgerekend.
Haha allemaal leuk en aardig wie er gestrekt gaat zonder Sultana en wie zn hangry broekpoeper (thanks voor dit woord, ik ga stuk ) een banaan geeft maar het ging over de Foefs die ‘voor de experience’ - dus gewoon voor de leuk- gaan lopen snacken in de winkel. Dat is toch gewoon ronduit aso, niks te maken met gestrekt gaan of uitgedroogd zijn.
Heeft bijna elke supermarkt wel tegenwoordig. Kraampje is een groot woord, maar wel een bak met fruit.
AH aan de ASW heeft / had het ook altijd, dat is niet bepaald Vinex iig
Ik ken dit niet. Maar hebben dan niet allemaal kinderen eerst met hun vieze snottengels aan dat eten gezeten? Dan ga ik maar gestrekt hoor…
En voor de volwassenen staat er een smerige koffieautomaat met oplos-stof-koffie. Lekker hangen met Truus van om de hoek en lauwe koffie verkeerd drinken.
De koffieautomaten doen het bij jullie?
Ja je moet wel aan het begin van de dag komen, anders zijn ze leeggeroofd
Bij ons staat al maanden een out of order briefje.
Ik ben blij dat ik nooit boodschappen hoef te doen met m’n kinderen. Vind het wel een beetje unsuccessful-adulting wanneer je om 18:00u met moe- en hongerige kinderen nog naar de supermarkt moet. Wat doe je jezelf aan?
Niemand doet dat voor zn plezier.
Nee dat snap ik. Wat ik niet snap is dat je dus blijkbaar zo slecht vooruit kunt denken dat het nódig is.
wat ik dan weer niet snap is dat je je dus blijkbaar zo slecht kan inleven in anderen dat je dit niet snapt
Nou ik kan me echt wel inleven in anderen. Ik snap echt niet dat je niet verder vooruit kunt denken??
Hier hebben ze een bak bij de groenteafdeling waar je het groen van bijv. wortels in kunt doen. Dat mag je dan meenemen voor je konijnen (of je kinderen, als je liever niet hebt dat ze alvast een broodje eten voordat het betaald is)
Heb jij nou nooit eens een avondmaaltijd die net niet compleet blijkt te zijn en dat je toch vlak voor het koken toch nog naar de supermarkt moet? Wauw, props voor jou.
Daarnaast: props voor moeders die om 5u nog naar de supermarkt gaan met kinderen in plaats van een zak p.atat voor ze neer te zetten
Meiiid really, dat overkomt je toch. Als je een keuze hebt regel je het anders maar soms lopen dingen zo. Super chill dat jij altijd alles voor elkaar hebt, chapeau.
Wat heeft Mascha nou weer voor een raar opblaas beest gekocht.