In other news: Vera heeft een fotoshoot en er zit een ladder in de panty. Snap niet dat niemand dat ziet en haar een nieuwe geeft
Hoort het niet bij de ~ aesthetic ~?
Zou kunnen maar dan komt het niet helemaal lekker over
Hahahahahaha los daarvan bestaan er ook nog alleenstaande ouders die hun kind wel moeten meenemen.
Slecht vooruit gedacht!!!
Hahaha moest hardop lachen
Uhmm picnic? AH bezorgen? Beetje vooruitdenken?
Ben je nu expres een karikatuur van jezelf?
Ja want die bezorgen ook echt a la minute. Weet je sommige mensen moeten gewoon de hele dag werken, kunnen dan niet even boodschappen halen en moeten de kinderen ook voor een bepaalde tijd van de opvang bso weet ik veel halen.
Eigenlijk moet ik niet reageren want dit is gewoon trollen. Kan me nl echt niet voorstellen dat je niet snapt hoe het leven van een heleboel mensen werkt. Anderzijds kom je enorm verwend en verheven over in je posts, dus wellicht weet je niet beter
Jeeeeeses dit gesprek
Daarvoor zijn Flink en Gorilla’s uitgevonden toch Want het is ook wel een beetje unsuccesful adulting als je niet in een grote stad binnen het bezorggebied van deze bedrijven kunt wonen…
/sarcasm
Mijn grootste angst in het leven zijn lange rijen waar ik niet uitkan en helemaal als ik honger heb. Totale paniek. Moet er niet aan denken om er óók nog kinderen bij te hebben Maandagavond boodschappen voor de hele week en anders thuisbezorgd of een flitsbezorger hoor. Vond het eerst onzin, maar echt een lifesaver.
Hoe vind je zelf dat het gaat?
Dit lukt me zonder kind en met lijstje nog niet eens
Nou gewoon, het leven doe ik mezelf aan.
Misschien is dit de buuf van Buuf.
Haha sorry ik lach echt om het feit dat jullie denken dat ik een troll ben. Sorry er zijn echt mensen die 36u p week werken en nooit dit probleem hebben. Shocking!!!
uuuuugh
Nou koop een taart, eet m nog niet op tot je de winkel uit bent, en vier het.
nah die taart heb je toch al, beetje vooruit denken