Beutyblogtopic XL #14

Lol haha ik ben niet de meest bijbelvaste persoon maar ik dacht dat Jezus een andere inborst had :joy: :joy: :joy:

30 likes

Eigenlijk was Jezus de OG influencer he

9 likes

Ik bloed elke dag voor jullie maar het is NOOIT. GOED. GENOEG.

14 likes

Zei Mascha nu in de vlog dat ze 14 dagen naar Disney gaan? 14 dagen?!

Eerste keer in jaren dat ik weer eens een vlog van haar keek, Ik kan er weer voor een tijdje tegen geloof ik.

12 likes

:money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:

6 likes

Als ik zelfstandige zou zijn en geen baas die me ergens op afrekent en mijn inkomen/klanten lijden er ook 0 onder zou ik ook slacken, dat zijn toch de perks. Heerlijk toch als je ff geen zin hebt dat je gewoon kan zeggen oke ik doe het over 3 weken wel en dat er dan 0 consequenties aan zitten

16 likes

Dat is wel redelijk normaal voor Disney World. Je hebt vaak acties waarbij je 7+7 dagen gratis krijgt, etc

7 likes

Dit is volgens mij echt de grootste leugen ooit. Ik heb m’n wenkbrauwen jaren geleden laten zetten en de kleur wordt iets minder, maar het is echt niet zo dat ze eraf slijten of zoiets. Het is gewoon een tattoo en echt wel permanent.

6 likes

Verschilt misschien per behandeling? Ik heb powderbrows en zijn nu al stuk vager, wat ik persoonlijk juist fijn vindt. Bijwerken kan altijd, weghalen is een stuk lastiger.

7 likes

Ik heb ook powderbrows

5 likes

@kali:

(haha je hebt gelijk maar dit is echt zo’n speech zoals Miranda Priestly gaf over cerulean)

14 likes

Ja. Echt zo’n typische boomer reactie

3 likes

Dat is zeker waar! Ik snap het hoor. Mascha en Gregor hebben echt even rust nodig op vakantie. Ze hebben het altijd zo druk met werk😂 daar zou iedereen toch wel even van moeten bijkomen,
Vraag me alleen wel af of er echt 0 consequenties aan zitten. Kan haar toch ook wel wat volgers kosten. Een maand geen vlogs is best lang, dan kunnen mensen ook ineens niet meer in je geïnteresseerd zijn.

5 likes

Wow maar dat is echt lang? Ik was er 5 dagen en ik ben de laatste dag alleen in de ochtend gegaan want ik was er echt helemaal klaar mee :joy:

3 likes

Ja ik zou het ook niet volhouden. Denk ook echt dat je wat rustdagen moet pakken waarbij je alleen gaat chillen op je resort ofzo

1 like

Lang niet altijd. Ik heb 7+ jaar geleden m’n wenkbrauwen laten doen en het is er nu echt wel helemaal af. Helaas :neutral_face:

2 likes

Ik denk dat je met een dreumes wel een heel stuk langzamer door zo’n park gaat natuurlijk. (Ik neem nu aan dat jij met leeftijdsgenoten was).

Al lijkt 14 dagen me ook echt veel te lang en intens, zeker met zo’n kleintje: denk wel dat er genoeg te doen blijft als je zo vertraagt.

3 likes

Een oud collega ging 3 weken naar Florida, waarvan 2 weken naar Disney. Ze wilden ook graag naar Miami maar dat kon niet vanwege de 2 weken Disney :woman_shrugging:

4 likes

Waarom gaat ineens iedereen naar Disney in mijn omgeving hoor ik daar echt niemand ooit over

21 likes

Binnenkort wel want we worden nu allemaal geinfluenced :stuck_out_tongue: Wel nog ff wachten tot de kortingscode hè, anders ben je een dief van je eigen portemonnee! :joy:

5 likes