Beutyblogtopic XL #14

Het feit dat je kan plannen is ook niet shocking, maar je gebrek aan inlevingsvermogen wel.

16 likes

Echt?!?!?! Dan heb je het vast te druk met werken en plannen om je in te leven in een ander.

12 likes

please don’t feed the troll. Die heeft al genoeg eten in huis met alle perfecte boodschappen uitjes zonder koters.

13 likes

Ja dat is pas fijn. Dan bellen ze net aan als de kleine in bed lugt :+1:

4 likes

Happy Halloween! :jack_o_lantern:

15 likes

Iedereen die niet in jullie straatje lult is direct een trol?

7 likes

Ja ik snap ook niet waarom iedereen je een trol noemt. Misschien ben je gewoon een heel onsympathiek persoon. Kan ook toch.

73 likes

Haha priem.

7 likes

Geen trol maar wel het inlevingsvermogen van een aardappel, chapeau!

4 likes

Wat een gezelligheid hier weer. Wat een bakje fruit al niet door Mas teweeg kan brengen :rofl:

19 likes

Ik kook niet met pakjes en zakjes! Dus geen idee

3 likes

Met je kinderen naar de winkel en dan ook nog een Knorr wereldgerecht maken, eraf met hun hoofden.

11 likes

Je haalt me de woorden uit de mond

Tsja als ik maar 36u werkte per week had ik ook meer tijd om vooruit te denken maar helaas ben ik een slaaf van het kapitalisme :broken_heart:

10 likes

Ook dat nog! Jeetje wat een life goals!

4 likes

Nee hoor. Het is af diefstal als het voorwerp aan de heerschappij van de eigenaar onttrokken is. Dus als je iets wegstop in je kleding of tas, midden in de winkel, niet voorbij de kassa, heb je het gestolen.

6 likes

Ze zal vast heel gezellig zijn op feestjes.

5 likes

Waar ze de cadeaus al maanden van te voren voor heeft gekocht.

6 likes

Ik vraag me af of dit klopt. Je weet toch niet of iemand nog van plan is het af te rekenen? Ik stop boodschappen ook weleens in m’n eigen linnen tasje en haal ze er bij de (zelfscan) kassa dan weer uit om af te rekenen. Lijkt me stug dat ik dan diefstal aan het plegen ben.

1 like

Lijkt me niet want dan kan een supermarkt iedereen die aan zelfscannen doet ook aanhouden voor winkeldiefstal. Want met zelfscannen met zo’n apparaat pak je vaak ook direct je tas in.

4 likes