Beutyblogtopic XL #14

Unpopular opinion maar ik vind het echt geweldig gedaan! Zou er niet iedere dag van mijn leven in willen wonen, maar voor zo’n vakantiehuis perfect. Happy vakantie vibes. Zeker aangezien ik de meeste Amerikaanse huizen echt afschuwelijk vind. Of nog erger: dat doodsaaie greige dat we hier in Europa overal hebben nu :nauseated_face: dat huis van Romee Strijd is mijn nachtmerrie.

22 likes

Ik wil echt zo graag een lavalamp maar dan een mooie, mooie vorm en mooie kleuren, maken ze dit nog ergens

7 likes
  • Wonen in Maschas hysterische vakantiehuis
  • Wonen in de bunker van Romee Strijd

0 stemmers

7 likes

Oh zo een had ik in mijn studentenkamer, vond ik echt zo stylish toen. Samen met mijn rode glittermuur :smile:

10 likes

Zouden ze ook plastic om de meubels doen dan

4 likes

Ik vind het ook echt wel leuk!
In vergelijking met hun slaapkamer in Amsterdam had ik dit zeker niet verwacht.

9 likes

Oh wel lelijk maar ik had het tackier verwacht. Ik dacht echt aan tie dye en van dat regenboog staal. Geen idee waarom.

7 likes

Ja tuurlijk! Ik heb een lavalamp die ik elke dag met liefde aan doe! Ik heb hem via Amazon.

9 likes

Hoe stap je in dat bed? Ga je dan eerst op die zijkant zitten en vanaf daar? Of met een sprongetje direct op het matras?

16 likes

Haha ja een aanloopje nemen en dan springen, dit zit ook aan het voeteneind namelijk.

3 likes

Echt precies dit! Ik raak er wel geïnspireerd door om meer kleur in mijn huis te hebben! Ik raak niet geïnspireerd door de greige interieurs, is totaal niet mijn smaak

7 likes

Lucia in de beautygloss video: “Ik ben niet van de beige/crème soep. En dan de met 2 kindjes en hebben dan ook nog pubers uit hun tweede huwelijk…”

ik : denkt meteen aan Josh V

Wat een leuk mens trouwens die Lucia, ik vond de video wel interessant maar begrijp nooit dat eten erbij, zo storend

3 likes

Volgens mij is dat niet de slaapkamer van Mascha maar kwam dat bed in een kamer bij het zwembad.

Niet dat dat verder veek uitmaakt.
Ik vind het zelf wel echt leuk :sweat_smile::star_struck:

1 like

Vera heeft een tas besteld waarvan ze al weet dat ze hem niet gaat houden, maar pakt hem toch helemaal uit, haalt alle bescherming eraf… echt niet netjes.

Oh als je deze TikTok kijkt met je account zie ik je naam, dus als je dat niet wil moet je hem even zelf opzoeken op haar account

35 likes

Ik snap eerlijk gezegd niet dat je een tas besteld, terwijl je weet dat je hem niet houdt.

15 likes

Bestellen jullie ook vaak per ongeluk een peperdure tas die je op het moment niet kan betalen?

47 likes

Dat je hem in een opwelling besteld, kan ik me ergens nog voorstellen. Maar dat je deze vervolgens willens en wetens uitpakt (ook de bescherming!) om het voor je tiktok te filmen vind ik écht mega aso!

Want ofwel krijgt iemand straks een dure tas die al half uit de verpakking is, maar ook grote kans dat deze nu niet meer verkocht gaat worden.

79 likes

Precies mijn gedachten. Ze had ‘m direct in doos kunnen terugsturen.

4 likes

Dat levert geen kijkers op hé

3 likes

Ik denk dat ze de tas gewoon houdt en het een poging is om relatable over te komen.

9 likes