Beutyblogtopic XL #14

Ik snap het echt niet. Stel je koopt hem en hoort dan pas dat je gaat verhuizen ja dan komt het niet goed uit. Maar waarom zit je al op een site naar tassen te zoeken als je weet dat je dat geld voor je verhuizing nodig hebt.

20 likes

Ik vind het dus ook best bijzonder dat zij doorgaans tassen van 800 euro besteld zonder daar verder over na te denken. Good for her, maar can’t relate 🫠

18 likes

Bestellen in een vlaag van koopgekte, oke, maar dan uitpakken voor een tiktok en dan weer retourneren, nee.

20 likes

En dan straks zeker klagen dat ze zoveel negatieve reacties kreeg. :smiling_face_with_tear:

5 likes

Same! Het smakken is echt storend, zeker mas en Greg samen! Deze afgelopen video heb ik nog niet gezien

7 likes

Wat ik me afvraag. Vera pakt die tas helemaal uit. Wordt die tas bij het retourneren dan weer helemaal opnieuw ingepakt? Kan me namelijk voorstellen dat wanneer je een tas van 800 euro besteld het best een bummer is wanneer je een al uitgepakte tas krijgt.

3 likes

Ik denk dat deze tas op Zalando lounge of een andere outlet belandt met flinke korting en de mededeling dat de verpakking open is geweest.

21 likes

Verschilt per webshop, maar er zijn ook verhalen van grote bedrijven die retour verbranden of vernietigen. Of ze gaan naar een outlet inderdaad. Bij apparaten zie je vaak dat ze worden geveild voor opkopers.

7 likes

Jeetje, dat had ik niet verwacht. Wat zonde eigenlijk.

2 likes
7 likes

Ik ga hier voortaan beter op letten nadat ik dit gelezen heb. Nooit bij stilgestaan. Misschien ook maar eens minder online shoppen en vaker de winkels in. Was eerder ook nog weleens van 2 maten bestellen en degene die ik niet wil weer retourneren.

Om even op Vera terug te komen: ik ben wel reuze benieuwd hoe het huis eruit komt te zien. Heerlijk om zulke vlogs te kijken.

7 likes

Omdat veel mensen als ze zeggen dat ze iets niet kunnen betalen meer dan genoeg geld hebben om het toch te betalen als ze het echt zouden willen

Edit; de echte misdaad is dat dit een superleleke tas is😱

16 likes

Ah ik hoop wel dat Vera iets doet met alle negatieve reacties want ik vind haar normaal superleuk. Het zou echt teleurstellend zijn als ze dit gewoon negeerde.

13 likes

Ben ook benieuwd maar ook sceptisch want met shein ā€œverdedigdeā€ ze ook altijd dat ze daar kocht/ging ze er niet op in

6 likes

Kwam dit tegen en moest echt direct aan de Foefs denken. Geen idee waarom.

21 likes

Doodeng dit :skull:

6 likes

Vera gaat daar juist wel op in, ze heeft vaker gezegd dat ze bikini’s bij Shein koopt omdat er nauwelijks betaalbaar aanbod is in leuke grote maten bikini’s.

1 like

Volgens mij is ā€œbetaalbaarā€ nooit echt een vereiste voor haar :no_mouth:

57 likes

Dat is wat ik bedoel met verdedigen en ik vind het ook niet vaak

4 likes

Je kunt veel mooiere, beter gemaakte, beter passende maar dure bikini’s vinden voor dikke mensen dan op shein. Dat is Ć©cht lulkoek, zeker als je geld uitgeeft als water aan dat soort dingen zoals Vera doet (wat overigens haar goed recht is maar niet aankomen met ā€˜alleen shein heeft het’ bullcrap als je geld hebt zeker). Vind in haar geval echt geen excuus voor het bestellen op shein, is niet alsof zij minima is.

37 likes