Nah ik vind het wel een beetje flauw dat je dit zegt. Alles valt uit elkaar in Nederland dus ja dan heb je wel nieuwe dingen nodig!!!

Hoe wij over Mascha praten en de comments onder haar vlogs is een wereld van verschil
Ik snap ook niet waarom ze niet gewoon een editor neemt voor deze periode. Is ene kwestie van bestanden opsturen en vlog checken. Is niet dat haar content zo bijzonder is dat er een hele instructie bij moet.
De eerste verhuisvlog van Vera staat online ![]()

Vond haar ouders zo lief hoe ze erbij stonden toen Vera dat schilderij uitpakte.
echt heel trots ofzo
Ik denk alleen wat kut om die oren schoon te maken😂. Ze hadden ook een harry potterlijn trouwens. Was echt lelijk.
Vind het luguber uitzien
Ben de verhuisvlog van Vera aan het bekijken. Vind het echt leuk. Ik houd sowieso van verhuisvlogs haha. En haar ouders zijn zo lief!
Je bent Mila vergeten
Neen, maar dit is wel ongeveer wat ik ook verwacht. Desalniettemin keek ik er naar uit. Gewoon even brainless Muricavlogs kijken tijdens mijn ontbijt
Ohja die bestaat ook nog. Ik ben gestopt met kijken na new babylon met siem en manies.
Oke ik lieg ik keek daarna nog de chaos vlogs in de walmart.
Het eerste wat ik dacht toen Mascha aangaf geen vlogs te plaatsen komende maand:
Ik hoop echttt niet dat ze nu stiekem mee doet aan Wie is de Mol…
Nee joh, dat gerucht gaat ook over Marieke Elsinga en die is sinds vandaag weer op de radio dus hopelijk doet Marieke mee ipv Mascha ![]()
Haha dat zou ik wel willen zien!
Ligt het aan mij of komt Siem bijna nooit meer in de vlog? Ik was eerlijk gezegd zelfs vergeten dat ze nog een kat had totdat ze het over de kattenbak had in de laatste vlog.
Eerst kwamen Manies en Siem best vaak in beeld toch?
Siem heeft het druk met zijn co schappen denk ik
Wat een chaos zou dat zijn hey.