Cynthia schrijft over bodypositive en waarom 3 kledingmaten afvallen nog steeds #bodypositive is. Allemaal leuk en aardig maar waarom nou weer specifiek die 3 maten benoemen? Beetje een humble brag
De drie kledingmaten wordt ook meerdere keren herhaald in het artikel. Ik vind het een beetje apart, want ik dacht dat de focus op kledingmaten juist ongezond was
ik keek wel uit naar de Murcia-vlogs van de foefjes eerlijk gezegd. Ze zitten ons al weken warm te maken, ons mee te nemen in het hele vakantiehuis verhaal en dan nu alles gaat beginnen gaan ze pas eind juni met de vlogs beginnen. Het zijn juist die Amerika vlogs die ik zo leuk vind (nu met Mila er bij wel iets minder) de andere standaard vlogs niet zo.
En we zullen wellicht ook weer het verhaal krijgen in de trant van dat zij dit werk doet voor ons, en geen verantwoording moet afleggen, en liever wat meer rust ervaart op vakantie (wat ik ergens ook wel begrijp), maar kan je dan niet ergens een gulden middenweg zoeken vraag ik me af? Ze hebben zelf aangegeven dat dit niet een rust vakantie is zoals in Dubai omdat ze ook daar zijn om te werken. Nu ja, 2 weken in Disney rondlopen noem ik niet werken
Wij kunnen de vlogs wel voorspellen. Ze gaan wss veel fastfood bestellen. En verder veel shoppen. En grote sterke verhalen over dat huis vertellen.
Misschien een “jij kan dit ook” ertussen. En alles is natuurlijk kapot slecht geplanned. En ze kopen alles bij de walmart. The end
Nah ik vind het wel een beetje flauw dat je dit zegt. Alles valt uit elkaar in Nederland dus ja dan heb je wel nieuwe dingen nodig!!!
Hoe wij over Mascha praten en de comments onder haar vlogs is een wereld van verschil
Ik snap ook niet waarom ze niet gewoon een editor neemt voor deze periode. Is ene kwestie van bestanden opsturen en vlog checken. Is niet dat haar content zo bijzonder is dat er een hele instructie bij moet.
De eerste verhuisvlog van Vera staat online
Vond haar ouders zo lief hoe ze erbij stonden toen Vera dat schilderij uitpakte. echt heel trots ofzo
Ik denk alleen wat kut om die oren schoon te maken😂. Ze hadden ook een harry potterlijn trouwens. Was echt lelijk.
Vind het luguber uitzien
Ben de verhuisvlog van Vera aan het bekijken. Vind het echt leuk. Ik houd sowieso van verhuisvlogs haha. En haar ouders zijn zo lief!
Je bent Mila vergeten Neen, maar dit is wel ongeveer wat ik ook verwacht. Desalniettemin keek ik er naar uit. Gewoon even brainless Muricavlogs kijken tijdens mijn ontbijt
Ohja die bestaat ook nog. Ik ben gestopt met kijken na new babylon met siem en manies.
Oke ik lieg ik keek daarna nog de chaos vlogs in de walmart.
Het eerste wat ik dacht toen Mascha aangaf geen vlogs te plaatsen komende maand:
Ik hoop echttt niet dat ze nu stiekem mee doet aan Wie is de Mol…
Nee joh, dat gerucht gaat ook over Marieke Elsinga en die is sinds vandaag weer op de radio dus hopelijk doet Marieke mee ipv Mascha