In de Beautygloss video van afgelopen zaterdag zei ze dat er a.s. zaterdag een home-tour komt.
Ah die heb ik niet gezien. Ik ben heel benieuwd!
Is alsnog geen garantie dat het een goede tour zal zijn ipv halve beelden
Hahahha true
Maar hé er komt iets! Dus ben heel benieuwd hahaha
Ja haha same
Wie weet, maar volgens mij ook omdat Mila nu 2 is. Baby’s morgen vaak gratis mee, maar voor een kind van 2 jaar moet je een apart ticket betalen. Dan wordt businessclass helemaal een dure grap.
Nu het toch over haar gaat, zulke lipliner:
- Vind ik mooi, zou ik zelf ook dragen
- Vind ik mooi, maar zou ik zelf niet dragen
- Vind ik niet mooi
0 stemmers
Als het zou blijven zitten…
Is weer helemaal hip hoor jongens
Vind ik meestal alleen mooi als de ogen subtieler zijn opgemaakt.
Had het mooier gevonden als die lipliner een beetje geblend was, in plaats van zo’n harde streep
Vind de lipliner bij vera ook nooit mooi. Die doet volgens mij ook zo’n techniek.
Ja maar als 2 cm onder je lippen je boezem alweer begint is het niet zo mijn ding
Nee dat ben ik met je eens mja met alleen labello op je lippen vind ik dat ook niet mooi
Mac Chestnut met Fenty Hot Chocolite gloss bomb
Dit soort filmpjes zijn zo boeiend. Nee je hebt niet de 20e blush nodig in nét een andere tint roze, en nee je hebt geen heel palette nodig waarvan je niet alle kleuren gebruikt. Maar goed ik ben een sucker voor make-up dus mijn ratio wint het niet altijd
Ik vind dit alleen mooi bij mensen met ‘uitstekende’ (niet kwalitatief haha; maar dat ze vanaf je gezicht uitsteken zeg maar) lippen.
Bij mensen met platte lippen/weinig volume vind ik het niet mooi want dan zie je heel erg die lijn opgetekend zijn ipv dat het blend met je liplijn.
Zulke lipliner moet je blenden. Dan is het wel mooi. Maar dit…
Die smeert het ook als een Bep Brul tot onder haar neus ongeveer.