Bep Brul ik ga stuk. Het lijkt inderdaad nog ook op een bepaalde manier
Dit valt toch heel erg mee qua geen bovenlip hebben? Denk dat veel Nederlandse mensen minder lip hebben hoor.
Ik heb zelf geen duidelijke liplijn boven, vind dat heel irritant met lipstick dragen, want de overgang tussen huid en lip is onduidelijk en dan krijg je idd snel Bep Brul praktijken.
Haha ik wou dit ook posten. Zo zie ik eruit als ik ook maar ietsje wil overlinen.
@Era ben jij dit? Heeel mooi juist je lippen!
Ik vind het persoonlijk niet mooi, maar ik zou het wel leuk en nostalgisch vinden als ze de rest van haar make-up ook zou doen in de stijl van de mode van rond 2000. Nu vind ik haar lip make-up niet bij de rest passen.
Ik ben benieuwd! Jammer dat haar videoâs zo laat online komen, ik was helemaal teleurgesteld en ik kijk normaal nooit naar haar videoâs
De New York vlog aan het kijken, vind m leuk! Toch zoveel boeiender dan normale vlogs
Ik ben benieuwd de titel is al 10/10
Ik vind de NY vlogs tot nu toe ook best leuk. Veel vermakelijker dan die hysterische Disney toestanden. MaargoedâŠdat zal er ook wel weer aankomen
Mascha is er dit jaar vroeg bij met een Kerst video.
Opmaken voor een feestje en dit delen als kerstlook is natuurlijk ook wel het makkelijkst.
En het is dan ook nog eens een super vlekkerige bruine smokey eye ipv echt iets kerst achtigs
Mascha heeft normaliter realistische thumbnails maar deze is opeens heel erg bewerkt. Is Max nog haar manager? Ik heb t idee dat er een andere invloed is.
Sinds een paar weken maakt een zzpâer de thumbnails voor haar!
Nou er zou toch een hometour komen vandaag? Ben helemaal teleurgesteld. Ze houdt ons wel in spanning
Ooh ja zo sneaky I.p.v. gewoon eerlijk tegen iemand zeggen dat er wat is (zweetgeur, iets tussen tanden o.i.d.) om zogenaamd aardiger te zijn? Ik zou echt boos worden als iemand mij zo zou behandelen.
Tanya Burr is bevallen van een jongen Sage. Ik vind het zo een mooie naam.
Heel schattig, maar ik kan deze niet meer unhearen
https://www.instagram.com/reel/Cjp5V1NMY59/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Spreek je het dan op zn Engels uit? Kweenie moet er aan wennen, ergens vind ik het wel mooi maar heb de naam nooit gehoord in het âechtâ.
Aangezien de moeder Engels is vermoed ik van wel
Was ff kwijt wie ze ook alweer was :o. Veel veranderd haha!