Beutyblogtopic XL #14

Hahaha stel je voor dat Tanya hem ineens salie noemt.

23 likes

Zit de nieuwste vlog te kijken en dat interieur
 Ik hou van kleur in huis, maar meine gute, ik zou daar echt gek worden van alle verschillende kleuren overal.

1 like

Dat zou geweldig klinken met een Jordaans of plat Hagenees accent

7 likes

Ik vind het best subtiel voor hun doen eigenlijk

Mooier dan het was for Sure!

9 likes

Gewoon een paar (‘American fifties’?) pastelletjes
 :smiling_face_with_three_hearts:
Beter dan de dodelijke nikserigheid
van de gemiddelde Amerikaanse beige ‘bejaarden interieurs’

3 likes

Ik ben met je eens dat het beter is dan wit of beige, wat ik al zei, ben zelf ook niet vies van kleur.

Ik vind het hier alleen te heftig, teveel kleur in 1 ruimte en daar zou ik heel onrustig van worden. Ik vind het persoonlijk vrij heftig dat je van een roze voordeur, naar perzikmuren, vervolgens een paarse muur, een blauwe keuken en dan weer roze kozijnen en dan weer een paarse buitenmuur.

7 likes

Maar het is een vakantiehuis en geen huis om in te wonen. Ik vind het wel wat hebben, leuker en aparter dan de standaard Airbnb’s, al hoef ik er zelf ook niet te verblijven.

Het zijn juist best zachte kleurtjes die wel bij elkaar passen. Er is over nagedacht en dat zie je wel.

42 likes

Maar dan kan ik het toch nog steeds vrij heftig vinden. Nogmaals, eens dat dit beter is dan het zoveelste witte of beige huis, maar persoonlijk zou ik hier niet aan moeten denken. Ook niet als vakantiehuis.

Ik zeg nergens dat het lelijk is of dat ze er niet over hebben nagedacht, alleen dat ik het zelf erg heftig vind en te veel kleuren bij elkaar vind. Zelf zou ik daar gewoon niet voor kiezen, that’s all.

5 likes

Ik moet zeggen dat ik ook aangenaam verrast ben! Ik vind het wel wat hebben.

9 likes

Het enige nadeel is dat Mascha en Gregor voor een interieur hebben gekozen die erg nu is. Pastel, beetje jaren 70 en y2k geĂŻnspireerd. Dat gaat heel snel (waarschijnlijk) dateren.

Niet dat het hun boeit. Ik vind het op zich wel een grappig interieur en het is veel minder hysterisch (afgezien van het tent plafond in een kamer) dan ik had verwacht.

6 likes

Ik heb de video van het vakantiehuisinterieur ook eens gekeken nav dit topic en ik vind het wel leuk! Een verademing in vergelijking met die andere influencerinterieurs (beige dan wel Ibiza style dan wel hotel chic). Een pastelkleurige ‘la crouché’ pan erbij zou het inderdaad helemaal af maken. :crazy_face:

9 likes

Volgens mij moet het heerlijk zijn als styliste om zo’n interieur opdracht te mogen uitvoeren. Ik denk dat er letterlijk geen beperkingen waren, echt een soort carte blanche.
Love it dat ze het gewoon durven: al die kleuren bovenop elkaar gegooid en zelfs een circus tent als plafond.
Niet per se iedereen zijn smaak, maar origineel is het wel.

12 likes

Ik vind het best slim ook wel, misschien gaat het huis wel viral onder de Airbnb’s

Of gaan ze het alleen verhuren aan Nederlanders/Belgen?

4 likes

Alleen aan goede vrienden, volgers dus dus mascha

2 likes

Ik vond het ook best geinig! Alleen die eeuwige fascinatie voor shiny kleurtjessss metallic shit zoals die pannen en die messen snap ik echt voor geen meter haha, zo tacky!

6 likes

Ik zag dat iemand in de comments vroeg hoe ze zo snel werkvisa voor Lucia & team hadden geregeld en ik vroeg me dat ook al af
 Dat is normaal gesproken heel lastig voor Amerika? Of zouden ze gewoon als toeristen die kant op zijn gegaan onder het mom ‘vrienden helpen met verhuizen en klussen’?

6 likes

Dit moet haast wel, je fixt niet voor zoveel mensen en nog een kind een werkvisum denk ik? Volgens mij had stuktv dat ook niet toen ze met roadtrippers in Amerika waren dit jaar.

5 likes

Die zijn sowieso gewoon op een vakantievisum gegaan. Een werkvisum kost duizenden dollars p.p. En douane gaat zo’n groep mensen echt niet vermoeden dat ze komen werken dus het is vrij makkelijk op zo’n vakantievisum.

6 likes

Kunnen ze daar achteraf nog problemen mee krijgen eigenlijk? Ze doen er op social media bijv niet heel geheimzinnig over dat ze daar gewerkt hebben, staat daar dan een boete op ofzo?

1 like

Ik neem aan dat ze dat mee zullen nemen met hun inkomsten in NL en daarover hier belasting etc. betalen. Zoals ze met de andere huis ook gedaan zullen hebben. Wie in de VS gaat Nederlandstalige vlogs bekijken om zoiets te checken?

8 likes