De vergelijking van Mascha is raar, daar ben ik het mee eens hoor. Maar wat Burningman betreft; alleen rijke kapitalistische mensen kunnen het zich veroorloven om af te reizen naar the middle of nowhere om een paar dagen lekker anti-kapitalistisch te doen.
IJs bij de flashline
Daarom is ze fan van dole whip
Wou net zeggen idd: je zou Burning Man juist het toppunt van kapitalisme kunnen noemen. Zie deze video:
Jessie die in haar nieuwe video los gaat over âsoap browsâ. Hahah ik ga stuk
Dat is ook wel waar, misschien had ik niet het kapitalistische moeten noemen. Het zal vooral om de sfeer gaan voor haar denk ik? Maar die sfeer kun je op Nederlandse festivals ook wel vinden.
Welke festivals bijvoorbeeld? Burny gaat mij te ver
Ik verbaas me ook over het feit dat Massa zoooo into al die Disney figuren is en zelfs benoemt dat je daar een hele opleiding voor moet volgen enzo. Terwijl juist iedereen toch bijna wel weet hoe terror het is om voor Disney te werken en hoe streng die regels zijn enzo?
Nou ik denk dan aan een sfeer waar je je gewoon vrij voelt en een beetje opgelaten en enthousiast bent en dan denk ik aan mijn eerste paar keer Lowlands (maar latere jaren weer minder) en Best Kept Secret en andere kleinere festivals.
Niet woehoe we hebben orgies in tenten want dat heb je bij Disney ook niet haha.
Zou je denken, maar er zijn zoveel Disney adults. Op een of andere manier blokkeren ze alle negatieve informatie over Disney.
@Nefertiti Door jouw laatste zin, beeld ik mij een orgie van Mickey, Minnie, Donald en Katrien in.
In die castmember-dorpen doet iedereen het met elkaar hoorde ik
Hoe doen youtubers dat eigenlijk die al die kalenders reviewen? Dat is per jaar toch duizenden euroâs om al die kalenders te kopen? Dat kan qua advertentie-inkomsten toch helemaal niet uit of wel?
Een deel zullen ze opgestuurd krijgen denk ik, en misschien kunnen ze deze uitgaven aftrekken bij de belasting
Rebecca Denise verdient dat wel terug want zij staat echt al twee jaar bekend om die videoâs. Ze doet ook heel veel winacties ermee. Haar bodyshop video is gesponsord, andere kalenders krijgt ze opgestuurd, andere kalenders koopt ze zelf
Vera Camilla vraagt op insta naar dé aller fijnste handdoeken voor in de nieuwe badkamer⊠misschien heb ik helemaal geen vertrouwen meer in de mensheid, maar is dit niet gewoon een manier om sponsoring binnen te harken?
Le Olive, schrijven jullie mee?
Ik heb echt al jaren dezelfde handdoeken van de action.
Misschien heel gemeen, maar ik dacht precies hetzelfde. Al heb ik het idee dat het âschooienâ naar spullen tegenwoordig wel meevalt bij de influencers.
Hahaha door je naam en plaatje las ik dit onbewust even als een boodschap aan het volk
Maar waarom zou ze dan niet gewoon een mailtje sturen naar Le Olive oid? Ze is toch best een grote influencer dus kan me voorstellen dat het best normaal is om gewoon zelf te mailen. Maar misschien wilt ze eerst weten van mensen welke goed zijn en gaat ze ze daarna mailen haha dat zou ik doen
Ze wil dat die bedrijven haar benaderen