Je kunt gewoon met je ESTA legaal de VS in voor zakelijke doeleinden mits je opdrachtgever geen Amerikaans bedrijf is. Voor een klantbezoek of zakenreis hoef je ook geen werkvisum aan te vragen.
Hahaha oooh ja die video. UMM EXCUSE ME
Ik heb net voor het eerst een video van Mascha gekeken, die waarin ze het interieur voor het eerst zien, want ik was zo nieuwsgierig naar dat huis na alle posts hier, en ik snap meteen alle ergernissen die hier altijd gepost worden.
Waarom de obsessie met ihop? Waarom zou je niet bij een authentieke diner gaan eten, die hebben ook altijd pancakes en dat is toch duizend keer leuker?
Ik vind het huis er van wat ik van kan zien an sich wel tof uitzien (veel te hysterisch om in te wonen, maar cool voor een airbnb - en ik wil die lamp die ze lieten zien!), maar hoe kun je na jarenlang vloggen nog steeds zo filmen? Ik werd er helemaal duizelig van Heb ook uiteindelijk niet heel veel van het huis gezien volgens mij…
En dan gaat ze ‘koken’ - gooit drie verschillende pakjes kant-en-klare shit in een pan. Niet dat ik zo’n masterchef ben, maar dit is toch treurig
Dit was echt eens maar nooit weer, ik houd het wel weer gewoon bij jullie reviews van haar video’s vanaf nu
Hahaha, ben vast niet de enige. Zal er eens een poll tegenaan gooien in het stel je persoonlijke vraagtopic straks
Zou ik ook doen als ik druk met een verbouwing ben en ook een beetje vakantie wil vieren.
Zou ik ook zonder verbouwen doen
Ik zou bij een van de 2764737 ketens bestellen die bij je aan huis bezorgen…
Ze kunnen daar echt ALLES bestellen!!
Behalve smaak
Hoe het licht in haar ogen op standje TL ging toen ze door die lijst zat te scrollen.
Hilarisch dat ze nu zelf zo’n neppe Amerikaan is.
insert Willemijn foto
Amerikaans meisje #2 : “Uhmmmm can you please keep je klauwen from my kinderwagen?”
Haags!
Ik dacht Nikkie!
Het is nu amerikaans geworden. Ahmm…you guys…oh my godddddahh.