Beutyblogtopic XL #14

Hier was al over gepraat in het adventskalender topic, echt schandalig :sweat_smile::sweat_smile:

13 likes

Oh dat heb ik even gemist! Ik ga daar even verder lezen haha

12 likes

Doet me een beetje denken aan mijn studentbox, die had ook allemaal van die bonnen. Maar die was gratis.

Wel slim verdienmodel, bedrijven laten betalen om een kaart in de kalender te mogen doen en dan de klant ook nog voor de kalender laten betalen😂

5 likes

Nee maar serieus. Allemaal louche ‘gratis’ trials waarbij je je cc gegevens moet achterlaten en die automatisch doorlopen en dan zulke armoeiige producten er in. fucking nagelstickers en die sleutelhanger, kan echt niet voor 50 euro :sob:

15 likes

Adventkalenders boeien me echt niks en make-up ook niet, maar heb de video helemaal afgekeken, vind deze meid echt hilarisch haha :joy:

19 likes

Al haar adventskalender unboxings zijn hilarisch, ik ben er een beetje verslaafd aan. Scheelt me een hoop geld wel

6 likes

Doe jezelf een plezier en kijk deze dan ook

18 likes

Wat een heerlijk mens. Verbaast me van zo’n beauty meid met twee voornamen :joy:

13 likes

Soms heb je een uitzondering op de regel

6 likes

of deze haha

11 likes

Ik vind die van Sophie Ousri ook erg leuk! Zij gaat ook helemaal los over NYX.

8 likes

Die adventskalender van Chanel vorig jaar was toch ook zo’n aanfluiting met proefjes erin een stickers. En die was dúúr.

8 likes

Jaa zo erg. En er was toen een filmpje van een vrouw die echt enthousist probeerde te doen. Maar je zag dat ze teleurgesteld was.

2 likes

Insert wat voor foto? Que?

5 likes

afbeelding

9 likes

Ooooooh hahaha ik zat echt te denken aan Willemijn van Gooische Vrouwen (kon me geen andere bedenken) en kwam er echt niet uit haha.

5 likes

Nog 2 dingen die ik kwijt moet:

1. Glowsticks (ja, van die breekstaafjes die je op brugklasfeest mee had) zijn geen elwire.
  2. Als Massa nog één keer zegt bij iets met lichtjes dat het “een beetje burny is” word ik gek.
18 likes

Ze noemde Disneyland ook burny terwijl Disney toch wel het toppunt van kapitalisme is.

32 likes

Ik vind Rebecca Denise sowieso erg leuk! Haar vlogs kijk ik altijd. Ze is heel open en eerlijk, ook over haar mentale gezondheid.

9 likes

Is Burningman (inmiddels) niet ook erg kapitalistisch?

15 likes