Beutyblogtopic XL #14

Ik vind het lastig te zeggen haha, er komen wel bijna alleen maar mensen die rijk zijn geworden dankzij kapitalisme maar ze laten daar wel het kapitalisme los.

Ik kan me ook gewoon niet voorstellen hoe je het kan vergelijken, een pretpark waar alles tot in de puntjes geregeld is met een festival waar alle regels los worden gelaten.

3 likes

De vergelijking van Mascha is raar, daar ben ik het mee eens hoor. Maar wat Burningman betreft; alleen rijke kapitalistische mensen kunnen het zich veroorloven om af te reizen naar the middle of nowhere om een paar dagen lekker anti-kapitalistisch te doen.

55 likes

IJs bij de flashline

13 likes

Daarom is ze fan van dole whip

12 likes

Wou net zeggen idd: je zou Burning Man juist het toppunt van kapitalisme kunnen noemen. Zie deze video:

32 likes

Jessie die in haar nieuwe video los gaat over “soap brows”. Hahah ik ga stuk :rofl:

5 likes

Dat is ook wel waar, misschien had ik niet het kapitalistische moeten noemen. Het zal vooral om de sfeer gaan voor haar denk ik? Maar die sfeer kun je op Nederlandse festivals ook wel vinden.

6 likes

Welke festivals bijvoorbeeld? Burny gaat mij te ver

1 like

Ik verbaas me ook over het feit dat Massa zoooo into al die Disney figuren is en zelfs benoemt dat je daar een hele opleiding voor moet volgen enzo. Terwijl juist iedereen toch bijna wel weet hoe terror het is om voor Disney te werken en hoe streng die regels zijn enzo?

10 likes

Nou ik denk dan aan een sfeer waar je je gewoon vrij voelt en een beetje opgelaten en enthousiast bent en dan denk ik aan mijn eerste paar keer Lowlands (maar latere jaren weer minder) en Best Kept Secret en andere kleinere festivals.

Niet woehoe we hebben orgies in tenten want dat heb je bij Disney ook niet haha.

7 likes

Zou je denken, maar er zijn zoveel Disney adults. Op een of andere manier blokkeren ze alle negatieve informatie over Disney.

@Nefertiti Door jouw laatste zin, beeld ik mij een orgie van Mickey, Minnie, Donald en Katrien in.

5 likes

Dat is wat ze ons willen laten geloven!!

11 likes

In die castmember-dorpen doet iedereen het met elkaar hoorde ik :sweat_smile:

4 likes

Hoe doen youtubers dat eigenlijk die al die kalenders reviewen? Dat is per jaar toch duizenden euro’s om al die kalenders te kopen? Dat kan qua advertentie-inkomsten toch helemaal niet uit of wel?

7 likes

Een deel zullen ze opgestuurd krijgen denk ik, en misschien kunnen ze deze uitgaven aftrekken bij de belasting

6 likes

Rebecca Denise verdient dat wel terug want zij staat echt al twee jaar bekend om die video’s. Ze doet ook heel veel winacties ermee. Haar bodyshop video is gesponsord, andere kalenders krijgt ze opgestuurd, andere kalenders koopt ze zelf

8 likes

Vera Camilla vraagt op insta naar dé aller fijnste handdoeken voor in de nieuwe badkamer
 misschien heb ik helemaal geen vertrouwen meer in de mensheid, maar is dit niet gewoon een manier om sponsoring binnen te harken?

Le Olive, schrijven jullie mee? :shushing_face:

20 likes

Ik heb echt al jaren dezelfde handdoeken van de action. :love_you_gesture:t2:

21 likes

Misschien heel gemeen, maar ik dacht precies hetzelfde. Al heb ik het idee dat het ‘schooien’ naar spullen tegenwoordig wel meevalt bij de influencers.

8 likes

Hahaha door je naam en plaatje las ik dit onbewust even als een boodschap aan het volk

36 likes