Haha dat zou ik wel willen zien!
Ligt het aan mij of komt Siem bijna nooit meer in de vlog? Ik was eerlijk gezegd zelfs vergeten dat ze nog een kat had totdat ze het over de kattenbak had in de laatste vlog.
Eerst kwamen Manies en Siem best vaak in beeld toch?
Siem heeft het druk met zijn co schappen denk ik
Wat een chaos zou dat zijn hey.
Manies is niet meer onder ons. Dus dat zou een beetje gek zijn.
God duh ze bedoeld toch ook dat TOEN beide katten er nog waren ze vaak in beeld kwamen.
Mascha heeft soms echt zoân stuk in de vlog waarvan ik geen idee heb wat ze nou eigenlijk wil zeggen. Zoals vandaag:
âIk heb zometeen dus uhm dat ik live ga met WW en ik heb gehoord dat er bijna 1000 mensen nu sowieso luisteren maar als je dus live gaat en praat online voor een groep dan⊠het is zo gek want je⊠het voelt niet zo ofzo maar het is alsof je voor een zaal bent met zoveel mensen dat is echt een soort van⊠I donât know het is zeg maar best wel bizar ofzo ik uh⊠(zucht) het is mijn leven, het is mijn werk maar als ik voor een zaal met 1000 man praat⊠gek is dat. Heel gek, heel gek, heel gek. Ik ga echt ook niet echt vaak live ofzo de keren dat dat dat je mij live kan vinden is⊠ja ik vind zeg maar random live gaan vind ik altijd zo uh⊠ja ik weet niet.â
Ja oke, duidelijk
Ik vraag toch letterlijk waarom Siem zo weinig in de vlog komt. En gebruik het enkelvoud âkatâ
â Ik heb zo een live met WW, waar 1000 mensen aan deelnemen. Dat zijn teringveel mensen.â
Heb het in twee zinnen vertaald.
Waarom zo onvriendelijk?
Het leukste vind ik gewoon t idee dat jij dit hebt zitten kijken en mee hebt getypt.
Wilde de hele video met mijn vinger langs haar mond gaan.
Zo benieuwd naar hun keuzes. Heb nu het gevoel dat het mooi was omdat het marmer was en voor Jeffrey extra glitters
Mand
En vergeet niet: kopen natuurlijk!
Oh nee echt mijn horror van fietsvakanties vroeger. Kleding in kussensloop, wat erin past mocht mee en dat was zes weken lang mijn kussen
Mascha: âwe mogen 3 koffers pp meenemenâ
Also Mascha: âdeze blazer is wel erg zwaar hoor in de kofferâ
đ«
Ik begrijp ook echt niet dat mensen zin hebben om zoveel zooi mee te sjouwen als ze gaan vliegen. ĂĂ©n koffer inchecken en een rugzak/tas als handbagage is toch veel fijner? Ik zou echt gek worden als ik meerdere grote koffers moet gaan inchecken, een trolley mee heb, een buggy voor een kind, een kussensloop met kleding (wtf?) en dan nog een losse tas ofzo. Hoezo heb je zoveel nodig?!
Als ze lang weg gaan en een kind mee hebben snap ik het wel. Of als je op familie bezoek gaat. Mja hun kennen nemen ze vooral veel onnodige zooi mee.