Beutyblogtopic XL #14

Maar waarom zou ze dan niet gewoon een mailtje sturen naar Le Olive oid? Ze is toch best een grote influencer dus kan me voorstellen dat het best normaal is om gewoon zelf te mailen. Maar misschien wilt ze eerst weten van mensen welke goed zijn en gaat ze ze daarna mailen haha dat zou ik doen

4 likes

Ze wil dat die bedrijven haar benaderen

13 likes

Eigenlijk moet ze (haar manager?) bedrijven zelf benaderen met voorstellen als ze graag sponsordeals wil. En helemaal als ze straks alles in haar woning moet betalen.

2 likes

Volgens mij heeft Vera geen manager :thinking:

7 likes

Wat vinden jullie ervan dat Debbie de nieuwe lijn van Etos promoot?
Zij heeft het nooit over ‘budget’ merken, dat zegt ze wel ook steeds en dit wel. Ja voor het geld snap ik het, maar ik neem het nu niet serieus ofzo.

9 likes

Ik neem haar soieso niet serieus.

31 likes

I look great because I love great beauty products?

10 likes

Ze bedoelt de fillers, denk ik.

16 likes

Wauw, was haar compleet vergeten, keek vroeger al haar video’s. :o. Wel echt super leuk voor haar!

7 likes

En de draadlift. :thread: :sewing_needle:

12 likes

Man man man zelfs de Amerika vlogs van de Foefs zijn inmiddels kut.

4 likes

I look great because of doctor thanya

6 likes

En dan nu dit posten. Is Etos vast blij mee :joy:

12 likes

Hahaha wtf is dit voor rare post? Ik ben zelf nooit tevreden over drogisterijmerken maar hier is een kortingscode :joy: :joy:

65 likes

:rofl: Voor mij is het te min, maar gebruik vooral mijn link om die armoedige spullen te kopen zodat ik het echte spul kan blijven betalen

17 likes

L’Oréal is midprice blijkbaar?

12 likes

Hahabaah love debbie :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

3 likes

En ook Vera doet mee met de Emma spon

4 likes

Heeft ze die alvast toch maar in de pocket voor nop.

6 likes

Ja en wat ik vooral ironisch vind is dat ze zegt meer te willen investeren in duurzame items maar dat geldt dan dus niet voor shein/fashionnova kledingcrap :upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face:

20 likes