Beutyblogtopic XL #14

Dat geldt alleen als ze het gratis krijgt.

9 likes

Dit

3 likes

Heb zitten dubben of ik het wilde zeggen, maar ik doe het.
Wat is een Debbie een verschrikkelijk, arrogant, schijnheilig pokkewijf. Gatverdamme.

Zo ver mijn zinloze bijdrage.

32 likes

Opgelucht dat het uit je systeem is?

4 likes

Had je een specifieke aanleiding voor deze bijdrage of gewoon algemeen gevoel wat je even kwijt wilde? Wat zeker mag in dit geval.

5 likes

Helemaal eens. Heb regelmatig een discussie met haar gehad wanneer ze weer als een soort Anna Wintour die snerende editorials op haar blog postte. Het dedain spatte er altijd van af. Maar wat verwacht je ook van iemand die foto’s van families op vakantie maakt om te laten zien hOe WiT zE zIJn. :exploding_head:

9 likes

Ik zou het zelf niet kunnen verzinnen, dus ja :relieved:

4 likes

Jaa debbie maakt toch vaker fotos van andere mensen om ze belachelijk te maken.

8 likes

Ik walg van dat soort mensen. En dan gaat Mrs Beautyscene het zeker heeeeeel raar vinden als iemand het doorheeft en haar telefoon uit haar hand mept.

7 likes

Ik heb net de vlog van Mascha gekeken dat ze in een mall is. De vibe is het zelfde als dat je met mega hyperactieve kinderen in een speeltuin bent. ā€œKIJK HIER KIJK DAARā€
Mijn hemel.

8 likes

Ik keek vanmorgen die vlog van vandaag en wow, dit staat allemaal zo ver van mij af. Hoe je zo opgewonden kunt raken van… spullen.

24 likes

Een kinderhand is snel gevuld

5 likes

Maar vooral ook van… knuffels :sweat_smile:

Edit: sorry squishy floefie fluffies

12 likes

En makeup, en t-shirts en kerstballen en geurkaarsen en en en…

9 likes

Meuk

10 likes

En een gangbang, riep ze toen ze met het team een restaurant inliepen :joy:

12 likes

ok guys

13 likes

Nee ze zei: gang gang.

4 likes

Ze was op vakantie in een of ander resort en postte toen een foto van een familie bij het zwembad met daarbij hoe bizar het was dat die mensen na 2 weken nog amper gebruind waren. Hoe kun je zo zijn :sob:

5 likes

Ja, echt naar van me om het zo te zeggen, maar ben zo klaar met die vrouw.

8 likes