En “Mila vind dit He-le-maal geweldig! Ze is echt obsessed”
Ze heeft iets nieuws: “I mean………”
En ondertussen kan ze nog steeds niet de juiste tint foundation gebruiken
Zo’n stabiliser had ze toch gekocht toen ze op huwelijksreis waren of de reis naar Vegas daarna, maar ze vond m te zwaar ofzo.
Voor iemand die zoveel bezig is met huidverzorging zou je toch anders verwachten he.
Ooooh dit doet me eraan denken dat ik idd de Amerika vlogs wilde kijken maar na 1 vlog ben gestopt.
Ben benieuwd
De limiet van de creditcard van foefje was bereikt, 35000 als ik het goed verstond. Dus stress, want ze wilden allemaal Disney spullen kopen. En toen was het toch opgelost en konden ze de spullen kopen.
Ze zegt toch ook dat ze die 35k gebruikt hebben voor het huis, meubels enzo. Net alsof ze voor 35k aan Disney oortjes en bekers heeft uitgegeven. 🫠
Dat! De rijkdom lijkt me heerlijk. Dat je en een huis kan kopen, en een heel team kan overvliegen, en nog steeds naar parken kan gaan. En dat zonder de echte geldzorgen, behalve de limiet. (Het niet duurzame spreekt me minder aan)
Paar vlogs geleden was grogor helemaal enthousiast over een auto met groene leds eronder want die auto was zooo speciaal blabla. Dus ik liet die zien aan mijn vriend (automonteur), die hen verder niet kent, reageert ie “auto is niet zo speciaal hoor, die dude is gewoon een fruitvliegje die helemaal los gaat op die leds onder de auto”.
Edit: grogor was typefout, maar met z’n nieuwe lightsaber past t wel.
Eind goed al goed
Inderdaad de hele tijd I mean…
En ik denk altijd…ja wat bedoel je dan? Maar dat komt er nooit achteraan
Ook zeg ze ipv euh HEEL hard steeds: AAHMMMM!
Heel ingeburgerd in murrica die meid.
I can’t
Het is Disney, die plakken bij alles een 0 achter de normale prijs
Ik zet nog steeds de vlogs soms aan maar Mascha is zo buiten adem de hele tijd! Ik denk steeds mens doe rustig. Verder leuk voor ze ze zijn duidelijk heel erg blij met het huis!
Maar hoe kun je ook een mall met Disney thema beter vinden dan twee van de echte parken? Dan ben je wel echt koopverslaafd toch?
Cynthia had een paar dagen terug een gesponsorde IG post over dat collageenpoeder wat ze al langer promoot. Meerdere kritische reacties dat het niet werkt of met de vraag hoe lang het duurt voordat je resultaat gaat zien en daar reageert Cynthia dan helemaal niet op. Dat vind ik dan weer zó typisch en ook wel laf van influencers, wel willen cashen maar niet thuisgeven als iemand een keer een kritische vraag stelt… Vooral Cynthia die altijd pretendeert zo transparant te zijn en letterlijk de hele dag op IG zit
Exact! En gezonder eten en minder alcohol helpen vaak ook mee.
Ik zit The Real Housewives of Amsterdam te kijken en de bruiloften van Hella beginnen vanaf 2 ton… ik wist dat de bruiloft van Mascha heel duur was maar meer dan 2 ton?! Dit is echt zo’n ver van m’n bed show haha.
Waar kan ik dit vinden?