Ze kijkt trots wannneer ze t vertelt… is het Andersomdag?
Trots dat haar stoere vent zo’n grote bek durft te geven…
Echt aso.
Hahaha zijn jullie dat in de comments onder de vlog?
Bij dit soort dingen snap ik de “je mag tegenwoordig niks meer zeggen” wel.
Diegene zei toch niks over de opvoeding.
Stel je voor hoe ze zouden reageren als de juf een keer gaat zeggen dat Mila brutaal is in de klas ofzo. Worden zeker van die ouders die helemaal in discussie met de leraar gaan en nee dat kan echt niet.
Op kritiek reageert ze met “Klopt, maar wij vonden hem niet zo aardig. Ze sliep net en heeft haar slaap hard nodig”.
Wat is dat nou weer voor redenering? Dat is toch geen argument om dan maar “Hou je bek” te roepen?
Echt…ik vrees voor elke volwassene die ooit iets voor Mila moet doen, leraren etc, want die Gregor hangt in je nek te hijgen.
‘Ze was moe’ en dan doorlopen is geen optie natuurlijk
Denken: ik haat jou, en doorlopen. Dát is beschaving.
Dat en niet per se de laatste gratis Uggs willen bevechten.
Echt bespottelijk! Diegene probeert gewoon een praatje te maken en krijgt dan zo’n grote bek terug. Wat is er mis met een beetje aardigheid? Die man bedoelde het vast niet zo kwaad.
Mascha en Gregor zijn echt wereldvreemd.
Wow, echt niet verwacht van Mascha eigenlijk. En dat je dit ook nog trots navertelt…
Alles wat hij doet verheerlijkt ze.
En anders kunnen ze hem toch niet verstaan
Die ook echt
Misschien moet ze het dan niet in de vlog doen
Hoe schreeuw je zoiets ook op zn tokkies…
" Hey moet je eens luisteren!! Zo krijgt dat kind helemaal niks mee he als t alleen maar loopt te slapen… lui varken!!"
Hah, als die man dat echt zo op zijn tokkies schreeuwde had Gregor denk ik wel een tik op zijn tandjes gekregen als hij zo agressief had gereageerd. 0/10, slecht verhaal, don’t believe it.
Lol wat een stoere praatjes hier
Wat dan?
Lief = Lief
Dat zeggen ze toch altijd?