Beutyblogtopic XL #14

Ja & hoe ze het bracht, dacht ik: die van Mascha zat in een nog veel hoger segment.

9 likes

Hou rekening met dat Mascha influencer is he, waarschijnlijk heeft ze er minder voor betaald

9 likes

Plus toen was Hella vooral nog met luxe kinderfeestjes en babyshowers bezig, dus kan me voorstellen dat ze qua bruiloften nog niet in dat segment zat op het moment dat ze Mascha’s bruiloft organiseerde.

11 likes

Dit is ook marketing natuurlijk, je hoeft niet alles te geloven wat ze zeggen.
Als zij heel hard roept dat haar feestjes 2 ton kosten gaan mensen het geloven en verkopen haar feestjes a 1 ton nóg sneller.

25 likes

Was op instagram, in een story volgens mij

5 likes

Misschien even in haar/kapsel topic kijken? Ik denk dat je daar wel tips vindt.

6 likes

Ah shit ja, even verplaatsen. Even niet goed opgelet haha. Thanks!

5 likes

Ik dacht dat Mascha de hometour wel iets stabieler zou filmen.

4 likes

waarom dacht je dat

52 likes

Heb hem ook afgezet. Ik werd er licht misselijk van. Daarnaast wat boeit mij die koelkast nou

7 likes

Ja maar hij kan ijsballen maken!!!

7 likes

Omdat het een video op haar main channel is dacht ik dat ze het professioneler zou aanpakken. :clown_face:

6 likes

Ik vind het best leuk eigenlijk.

21 likes

Ik vind het huis ook leuk geworden. Zeker voor een vakantie huis een leuke stijl. Ik vind het met de troepjes en spullen nog wel meevallen eigenlijk.
Zou er graag een weekje zitten hoor. Kan het alleen niet betalen🤣.

19 likes

Nou dan wil je het niet graag genoeg, want als je het graag genoeg wil dan kun je het. Kijk maar.

10 likes

3 per uur

8 likes

Ah dan is het weg denk ik jammer had wel even willen reageren :smiling_imp:

3 likes

Ik vind het echt te cute hoe Jeffrey vlogt hoe je moet schilderen :white_heart:

29 likes

Ze heeft nieuwe Emma stories

5 likes

Ik snap Hella’s intro over haar relatie niet zo goed? Dus omdat ze in een dieptepunt zitten, of omdat die vriend altijd liever op de achtergrond is, weet bijna niemand dat ze een relatie van 13 jaar heeft?

10 likes