Beutyblogtopic XL #14

Ik doe ook nooit een oog dicht in een hotel. Geef mij maar mn eigen bed.

7 likes

Ik vind die matrassen ook niet slapen als een hotel want ik slaap in hotels ook altijd kut :joy: Heb bij meerdere van die matrassenwinkels op allerlei nerken gelegen en de Emma lag oprecht voor mij het beste. Eindelijk rugklachten vrij! Maar ja als ze echt zoveel scannen is dat wel heel zuur…

5 likes

Je kan via de website van het Marriott hun beddengoed en handdoeken kopen, super kwaliteit en precies wat ze ook in de hotels op de bedden hebben liggen.

4 likes

Ik heb het idee dat dat ook te maken heeft met de manier waarop ze het wassen, met veel hitte of bleek of stijfsel of zo.

4 likes

Ja het ruikt ook altijd zo lekker naar heftige wasserette

5 likes

Haha ja die lakens zijn altijd zo lekker stijf. En ze hebben (zo goed als) nooit rekbare onderlakens, maar van die losse lakens die je om het bed heen moet vouwen. Heb vroeger in een hotel gewerkt en met zulke lakens kon je het bed wel altijd heel mooi opmaken, maar het is wel veel meer gedoe haha.

11 likes

Wij hebben spiraalbodems en matrassen van Auping op een ander bedframe, dat is veel betaalbaarder en slaapt alsnog zoooo ontzettend goed :sleeping:

Ik overweeg ook Khasto beddegoed, dat schijnt super zacht te zijn, maar twijfel nog omdat het niet in de droger mag. Heeft iemand daar toevallig ervaring mee?

5 likes

Heb je een linkje? Ik zit op de site maar kan het niet vinden, haha.

4 likes

Ja omg heb echt nog nooit zo lekker geslapen als in een mariott hotel, dat bed was ook echt 250 breed en super zacht alsof ik in een wolk lag :heart_eyes:

6 likes

Link Marriott

Hier kwam ik op uit toen ik destijds de douchegel wilde kopen, kwam er alleen achter dat die €15 per 70ml kost :joy:

8 likes

Wij hebben het bed ook aangeschaft, dat is ook mogelijk bij Marriott, geen spijt :joy:

8 likes

Oh heerlijk! Bedankt voor de link! <3 Ook iets boven mijn budget nu, maar toch…

2 likes

Wassen met stijfsel en daarna strijken.
Is wat extra werk, maar zoooo de moeite waard!

2 likes

Ooooh Cynthia is ook steeds meer op de LoA, wat een hel

8 likes

Promootte zij vroeger niet ook the secret?

5 likes

Frappant dat Mascha en Lip op dezelfde dag die AI beelden in hun insta story plaatsen, maar benadrukken dat het geen spon is.

9 likes

Ja en helemaal beledigd dat ze als leugenaar wordt uitgemaakt (sint).

9 likes

En Teske vandaag ook op tiktok zag ik

6 likes

Is dit niet een tiktoktrend?

9 likes

volgens mij wel, ik zie dit ook al een tijd op kleine accounts

3 likes