Mascha heeft in haar meest recente vlog ook weer zo’n vaag verhaal waarin ze probeert te zeggen dat ze gewoon geen zin heeft om kwalitatief goede vlogs te maken maar dat ze iedereen die daar over zeurt irritant vind.
Het blijft een beetje zo in t midden…ze geeft niet direct toe dat ze gewoon maar die camera aanpleurt en random filmt maar ergens geeft ze ook toe dat haar materiaal meuk is.
Hahahahahaha, oke ik lach. Fair enough .
Ik heb ook gewoon een gigantische afkeer tegen juicechannel, misschien speelt dat ook mee.
Nee, ik volg ze ook niet maar mijn omgeving wel . Vandaar dat ik wist over welke post dit ging
Zo die Juice Channel was dus flink op z’n pik getrapt.
Fietspaden hier zijn ook om te janken. Vol gaten en putten. Daarom draagt iedereen hier een helm (wel goed daar niet van). Daar zijn ze in NL weer te trots voor.
Bovendien klopt hun stelling niet, juice channels vallen onder de journalistiek, volgens recente rechterlijke uitspraken, waaronder het Europese hof.
Heeft Mascha zomaar toch gelijk?
Zij zeggen zelf niet dat ze geen journalistiek zijn, maar reposten haar story waarin ze beweert dat zij dit niet zijn
Ah, sorry, dan begreep ik de post niet goed.
Zolang er zoveel mensen naar blijven kijken maakt het voor haar toch niet uit. (Ben zelf ook schuldig aan toch kijken ook al is de kwaliteit kut)
Zou ze het dan überhaupt nog leuk vinden of doet ze het echt alleen maar voor het geld? Of heeft ze het nodig om zichzelf te vermaken? De hele dag verhalen ophangen tegen een camera en boeien wat het resultaat is.
Nou ja, ze zegt dat ze “goede journalistiek wel kan waarderen”.
Mascha is in de vlog van vandaag naar de kapper en ze ‘kan niet geloven dat Jet dit deelt in haar vlog want ze geeft wereldwijd les’. En de ‘hack’ is dan dat ze Mascha’s haar een beetje naar boven toupeert voordat ze highlights zet.
Maar ben ik nu gek of doet elke kapper dat tegenwoordig gewoon bijna standaard bij highlights? Behalve Karins Knipsalon op de Dorpstraat misschien. Maar Mascha doet net alsof dit een topsecret hack is die alleen haar kapster kent.
Ik weet niet beter of een kapper doet dat gewoon standaard voor ze beginnen met highlighten. Maar dit is typisch Mas weer, die kan al enthousiast worden van een scheet.
Geweldig de vlog heet ook meteen “mini haarles” en Mascha staat erop dat Marriet de nummer 1 kapper van de wereld is, terwijl Marriet zelf al zegt dat de kappers het trucje misschien al kennen
Ah ik vind dit juist een leuke eigenschap van Mascha, ze is echt supportive naar haar vrienden toe
Was iedereen maar enthousiast van een scheet (ik lees hem als enthousiast over iets kleins zijn), het zou de wereld veel mooier maken
Ja echt, ik leerde dit 10 jaar geleden al op de kappersopleiding
De foefjes worden echt om de raarste dingen boos (ook al met die kinderwagen in Disney). In de vlog van vandaag zijn ze naar een kerstmarkt/grot en Mila is in slaap gevallen. Een andere bezoeker zegt dan iets van, ze is toch niet in slaap gevallen? Dan mist ze alles! Waarop Gregor zegt: hou lekker je bek dicht? Wat is hun probleem?
Haha omg is toch gewoon een beetje small talk.
Haha ja idd wat een eikels.